Çakıcı, A. C. (2000). Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 11(2), 160-168.
AMA
Çakıcı AC. Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2000;11(2):160-168.
Chicago
Çakıcı, A. Celil. “Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11, no. 2 (December 2000): 160-68.
EndNote
Çakıcı AC (December 1, 2000) Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11 2 160–168.
IEEE
A. C. Çakıcı, “Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. 2, pp. 160–168, 2000.
ISNAD
Çakıcı, A. Celil. “Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11/2 (December 2000), 160-168.
JAMA
Çakıcı AC. Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11:160–168.
MLA
Çakıcı, A. Celil. “Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. 2, 2000, pp. 160-8.
Vancouver
Çakıcı AC. Seyahat Sıklığı Değişkenine Göre Müşteriler Tarafından Otel Özelliklerinin Değerlendirilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11(2):160-8.