Research Article
BibTex RIS Cite

Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye'nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı'nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye'ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)

Year 2001, Volume: 12 Issue: 2, 151 - 161, 01.12.2001

Abstract

...

References

  • ...
Year 2001, Volume: 12 Issue: 2, 151 - 161, 01.12.2001

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

F. Gül Çetinel This is me

Publication Date December 1, 2001
Published in Issue Year 2001 Volume: 12 Issue: 2

Cite

APA Çetinel, F. G. (2001). Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12(2), 151-161.
AMA Çetinel FG. Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2001;12(2):151-161.
Chicago Çetinel, F. Gül. “Turizmde Tamtim Ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları Ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12, no. 2 (December 2001): 151-61.
EndNote Çetinel FG (December 1, 2001) Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12 2 151–161.
IEEE F. G. Çetinel, “Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 151–161, 2001.
ISNAD Çetinel, F. Gül. “Turizmde Tamtim Ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları Ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12/2 (December 2001), 151-161.
JAMA Çetinel FG. Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12:151–161.
MLA Çetinel, F. Gül. “Turizmde Tamtim Ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları Ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, 2001, pp. 151-6.
Vancouver Çetinel FG. Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12(2):151-6.