APA |
Çetinel, F. G. (2001). Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12(2), 151-161. |
|
AMA |
Çetinel FG. Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2001;12(2):151-161. |
|
Chicago |
Çetinel, F. Gül. “Turizmde Tamtim Ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları Ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12, no. 2 (December 2001): 151-61. |
|
EndNote |
Çetinel FG (December 1, 2001) Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12 2 151–161. |
|
IEEE |
F. G. Çetinel, “Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 151–161, 2001. |
|
ISNAD |
Çetinel, F. Gül. “Turizmde Tamtim Ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları Ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12/2 (December 2001), 151-161. |
|
JAMA |
Çetinel FG. Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12:151–161. |
|
MLA |
Çetinel, F. Gül. “Turizmde Tamtim Ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları Ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi)”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, 2001, pp. 151-6. |
|
Vancouver |
Çetinel FG. Turizmde Tamtim ve Reklam Faaliyetlerinin Önemi: (Türkiye’nin Tanıtımında Turizm Bakanlığı’nın Yurtdışında Faaliyet Gösteren Medya Araçlarında Yaptığı Reklam Harcamaları ile Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı Arasındaki ilişkinin Değerlendirilmesi). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12(2):151-6. |
|