APA |
Sökmen, A. (1999). Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 10(2), 45-51. |
|
AMA |
Sökmen A. Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1999;10(2):45-51. |
|
Chicago |
Sökmen, Alptekin. “Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10, no. 2 (December 1999): 45-51. |
|
EndNote |
Sökmen A (December 1, 1999) Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10 2 45–51. |
|
IEEE |
A. Sökmen, “Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 45–51, 1999. |
|
ISNAD |
Sökmen, Alptekin. “Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10/2 (December 1999), 45-51. |
|
JAMA |
Sökmen A. Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1999;10:45–51. |
|
MLA |
Sökmen, Alptekin. “Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 2, 1999, pp. 45-51. |
|
Vancouver |
Sökmen A. Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1999;10(2):45-51. |
|