Research Article
BibTex RIS Cite

Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme

Year 1999, Volume: 10 Issue: 2, 45 - 51, 01.12.1999

Abstract

...

References

  • ...
Year 1999, Volume: 10 Issue: 2, 45 - 51, 01.12.1999

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Alptekin Sökmen This is me

Publication Date December 1, 1999
Published in Issue Year 1999 Volume: 10 Issue: 2

Cite

APA Sökmen, A. (1999). Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 10(2), 45-51.
AMA Sökmen A. Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1999;10(2):45-51.
Chicago Sökmen, Alptekin. “Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10, no. 2 (December 1999): 45-51.
EndNote Sökmen A (December 1, 1999) Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10 2 45–51.
IEEE A. Sökmen, “Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 45–51, 1999.
ISNAD Sökmen, Alptekin. “Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10/2 (December 1999), 45-51.
JAMA Sökmen A. Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1999;10:45–51.
MLA Sökmen, Alptekin. “Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 2, 1999, pp. 45-51.
Vancouver Sökmen A. Konaklama İşletmelerinde İş Özellikleri Modeli Yardımıyla Hizmet Kalitesinin Artırılmasına Yönelik, Kavramsal Bir İnceleme. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1999;10(2):45-51.