APA |
Buluç, G. T. (1997). Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 8(1), 12-17. |
|
AMA |
Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. June 1997;8(1):12-17. |
|
Chicago |
Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8, no. 1 (June 1997): 12-17. |
|
EndNote |
Buluç GT (June 1, 1997) Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8 1 12–17. |
|
IEEE |
G. T. Buluç, “Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 12–17, 1997. |
|
ISNAD |
Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8/1 (June 1997), 12-17. |
|
JAMA |
Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1997;8:12–17. |
|
MLA |
Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 1, 1997, pp. 12-17. |
|
Vancouver |
Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1997;8(1):12-7. |
|