Research Article
BibTex RIS Cite

Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi

Year 1997, Volume: 8 Issue: 1, 12 - 17, 01.06.1997

Abstract

...

References

  • ...
Year 1997, Volume: 8 Issue: 1, 12 - 17, 01.06.1997

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Gülçin Tanur Buluç This is me

Publication Date June 1, 1997
Published in Issue Year 1997 Volume: 8 Issue: 1

Cite

APA Buluç, G. T. (1997). Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 8(1), 12-17.
AMA Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. June 1997;8(1):12-17.
Chicago Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8, no. 1 (June 1997): 12-17.
EndNote Buluç GT (June 1, 1997) Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8 1 12–17.
IEEE G. T. Buluç, “Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 12–17, 1997.
ISNAD Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 8/1 (June 1997), 12-17.
JAMA Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1997;8:12–17.
MLA Buluç, Gülçin Tanur. “Turistik ürün Pazarlama Politikası Ve Planlaması Ve Bir Pazarlama Stratejisi Olarak Turistik ürün çeşitlendirmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 1, 1997, pp. 12-17.
Vancouver Buluç GT. Turistik ürün pazarlama politikası ve planlaması ve bir pazarlama stratejisi olarak turistik ürün çeşitlendirmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1997;8(1):12-7.