Çakıcı, A. C. (1996). Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(2), 32-37.
AMA
Çakıcı AC. Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1996;7(2):32-37.
Chicago
Çakıcı, A. Celil. “Türkiye’de Otel işletmelerindeki Pazarlama anlayışının gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7, no. 2 (December 1996): 32-37.
EndNote
Çakıcı AC (December 1, 1996) Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7 2 32–37.
IEEE
A. C. Çakıcı, “Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 32–37, 1996.
ISNAD
Çakıcı, A. Celil. “Türkiye’de Otel işletmelerindeki Pazarlama anlayışının gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7/2 (December 1996), 32-37.