Research Article
BibTex RIS Cite

Türkiye'de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi

Year 1996, Volume: 7 Issue: 2, 32 - 37, 01.12.1996

Abstract

...

References

  • ...
Year 1996, Volume: 7 Issue: 2, 32 - 37, 01.12.1996

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

A. Celil Çakıcı This is me

Publication Date December 1, 1996
Published in Issue Year 1996 Volume: 7 Issue: 2

Cite

APA Çakıcı, A. C. (1996). Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(2), 32-37.
AMA Çakıcı AC. Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1996;7(2):32-37.
Chicago Çakıcı, A. Celil. “Türkiye’de Otel işletmelerindeki Pazarlama anlayışının gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7, no. 2 (December 1996): 32-37.
EndNote Çakıcı AC (December 1, 1996) Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7 2 32–37.
IEEE A. C. Çakıcı, “Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 32–37, 1996.
ISNAD Çakıcı, A. Celil. “Türkiye’de Otel işletmelerindeki Pazarlama anlayışının gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 7/2 (December 1996), 32-37.
JAMA Çakıcı AC. Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7:32–37.
MLA Çakıcı, A. Celil. “Türkiye’de Otel işletmelerindeki Pazarlama anlayışının gelişimi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 2, 1996, pp. 32-37.
Vancouver Çakıcı AC. Türkiye’de otel işletmelerindeki pazarlama anlayışının gelişimi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1996;7(2):32-7.