Editorial
BibTex RIS Cite

Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri

Year 1995, Volume: 6 Issue: 2, 64 - 70, 01.08.1995
Year 1995, Volume: 6 Issue: 2, 64 - 70, 01.08.1995
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

İsmail Kızılırmak This is me

Publication Date August 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 6 Issue: 2

Cite

APA Kızılırmak, İ. (1995). Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(2), 64-70.
AMA Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. August 1995;6(2):64-70.
Chicago Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6, no. 2 (August 1995): 64-70.
EndNote Kızılırmak İ (August 1, 1995) Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6 2 64–70.
IEEE İ. Kızılırmak, “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 64–70, 1995.
ISNAD Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6/2 (August 1995), 64-70.
JAMA Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6:64–70.
MLA Kızılırmak, İsmail. “Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi Ve Ölçme Teknikleri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, 1995, pp. 64-70.
Vancouver Kızılırmak İ. Otel İşetmeciliğinde Müşteri Tatmini, Önemi ve Ölçme Teknikleri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6(2):64-70.