BibTex RIS Cite

İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ, MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ

Year 2016, Volume: 30 Issue: 3, 0 - 0, 26.07.2016

Abstract

Bu çalışmanın amacı indirim marketlerinde müşteri değerinin müşteri tatmini, müşteri sadakati ve ağızdan ağıza iletişime olan etkisini incelemektir. Bu doğrultuda Rize’de 313 tüketiciye anket uygulanmış, tüketicilerin indirim marketlerine yönelik algıladıkları değerin müşteri tatmini, müşteri sadakati ve ağızdan ağza iletişim oluşturmada etkisi belirlenmeye çalışılmıştır. Elde edilen sonuçlara göre müşteri değeri boyutlarından olan fonksiyonel müşteri değeri, sosyal müşteri değeri ve algılanan fedakarlığın müşteri tatmini oluşturmada; müşteri tatmininin, müşteri sadakati ve ağızdan ağıza iletişim oluşturmada etkisinin olduğu ortaya çıkmıştır.

Year 2016, Volume: 30 Issue: 3, 0 - 0, 26.07.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Hatice Dağcı Büyük

Aysel Erciş

Publication Date July 26, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 30 Issue: 3

Cite

APA Dağcı Büyük, H., & Erciş, A. (2016). İNDİRİM MARKETLERİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİN MÜŞTERİ TATMİNİ, MÜŞTERİ SADAKATİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 30(3).

4aoDA4.pngithenticate-badge-rec-positive.png800px-Open-Access-PLoS.svg.png