BibTex RIS Cite

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Year 2007, Issue: 16, 191 - 208, 04.12.2010

Abstract

Okul öncesi öğretmenliği özel ilgi, ihtisas ve sevgi gerektiren bir meslektir.
Çocukların 0-6 yaş özellikleri dikkate alındığında bu mesleği seçen öğretmen
adaylarının mesleğe ilişkin görüşleri eğitim uygulamalarını etkileyecektir. Bu
çalışmada öğretmen adaylarının mesleğe ilişkin görüşleri farklı değişkenlere göre
incelenmiştir. Bu araştırmada okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin görüşleri
çerçevesinde, okul öncesi öğretmenliğinin mevcut sorunları tespit edilmeye
çalışılmıştır. Elde edilen bulgulara göre, öğrencilerin bölümlerine bakış ağlarının
genelde olumlu olduğu, fakültenin sunduğu olanakların yeterli olmadığı ve okul
uygulamalarında çeşitli problemler yaşadıkları, sınıf düzeyi, cinsiyet ve ailelerinin
ekonomik durumlarının öğrencilerin görüşlerini büyük ölçüde değiştirmediği tespit
edilmiştir.

Year 2007, Issue: 16, 191 - 208, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Meryem Çelik This is me

Erdoğan Köse This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2007 Issue: 16

Cite

APA Çelik, M., & Köse, E. (2010). OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(16), 191-208.