BibTex RIS Cite

İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE BİR DEĞERLENDİRMESİ

Year 2007, Issue: 16, 209 - 233, 04.12.2010

References

  • Doğanay, Ahmet & Mediha, Sarı. (2004). "Sosyal Bilgiler ve Sımf Öğretmenleriyle Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylannm Sosyal Bilgilerin Doğasına İlişkin Yaklaşımlannın Değerlendirilmesi". LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
  • Doğanay, Ahmet. (2004). "Sosyal Bilgiler Eğitiminin Genel Amaçlan Ne Olmalıdır?".LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
  • Duman ve diğerleri, (2001). Konu Alam Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Matematik1-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • English, F.W., (1992). Deciding What to Teach and Test, A Sage Publications Company, Arnerica.
  • Gözütok, Dilek. (2001). Program Değerlendirme". Öğretimde Planlama ve Değerlendinne. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınlan. Gültekin, M.(ed.)
  • Güneş, Firdevs. Hızlı Okuma Teknikleri. Ocak Yayınları, Ankara, 1993.
  • Halis., İsa.(2002). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne. Nobel Yayın Dağıtım. Ankara.
  • İpşiroğlu, Z. (1993). Çocuk İçin iletişim Aracı: Kitap, Cumhuriyet Kitap
  • İşman., Aytekin (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Sempati Yayınalık. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
  • Jonassen, D. H. (1994). Toward a Consructivist Design ModeL. Educational Techonology, 34.
  • Karakuş, İdris. (2002). Türkçe Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, Anıttepe Yayıncılık, Ankara
  • Karan, M.(2004). Örnek Ders Kitabı: Matematik 6, Eğitimde iyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi.
  • Kaya., Zeki. (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
  • Kılıç Z. ve diğerleri., (2001). Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme
  • Kılavuzu-4-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kılıç, A. Ve Seven S. (2003). Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi.Pegem A Yayıncılık, Ankara
  • Kılıç, Durmuş (2005). Konu Alanı Ders Kilabı İncelemesi.Demirel, Ö & Kıroğlu, K (ed.) Pegem A Yayıncılık, Ankara
  • Kon, J. H. (1993). The Thud At The Classrom Door: Teachers' curriculum Decision Making in Response to a New Textbook. Unpublishhed Dissertation, Stanford University.
  • Koşar., Edip ve diğerleri. (2003). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme.Sempati Yayınalık. Pegem A Yayınalık. Ankara.
  • Oğuzkan., A. Ferhan. (2000). Çocuk Edebiyatı.Am Yayıncılık Ankara.
  • PelIetier, CM.; A Handbook of Techniques and Strategies for Coaching Student Teachers, A Simon and Schuster Company, America, (1995).
  • Seguin, R. (1989). UNESCO. The Elaboration of Scholl Textbooks: Methodological Guide.
  • Shannon, P., (1982). "Some Subjective Reasons for Teachers'Reliance on Commercial Reading Materials", Reading Teacher.
  • Sönmez, Veysel. (1999). Sosyal Bilgiler Öğretimi ve Öğretmen Kılavuzu. M.E.B. Yayınları, İstanbuL.
  • Şahan, Hasan H. (2002) "Yapılandırınacı Öğrenme". Yaşadıkça Eğitim, 74-75:49-52
  • Tan., Şeref -Erdoğan., Alaattin. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne.Pegem A Yayınalık. Ankara.
  • Tezci, Erdoğan ve Aysun GÜrol. (2001). "Oluştunnacı Öğretim Tasanmında Teknolojinin Rolü". I.UIuslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyurnu. Vol:llI., Sakarya, Türkiye.
  • Tor, H. (2003). İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştmna. The Turkish Online Journal of Education Technology. (JOJET), January 2004 Volume 3. Issuel.Artide 16.
  • Ural, S. (1990). Cumhuriyet'tten Bugüne Değin Eğitim-Öğretimde KullanılanAbece'ler.
  • Waldmann, Michael (1995). Der EinfluB von Zeitgeschicte, das Parlament, Bonn B35/95.www.tuba.gov.tr/files trlhaberlermufredat.doc,
  • Yanpar Şahin., Tuğba-YıIdınm Soner. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendirme.Anı Yayıncılık Ankara.
  • Yaşar, Şefik. (200S)."Sosyal Bilgiler Programı ve Öğretimi".Eğitimde Yansımalar. Sayı:VIII. Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
Year 2007, Issue: 16, 209 - 233, 04.12.2010

References

  • Doğanay, Ahmet & Mediha, Sarı. (2004). "Sosyal Bilgiler ve Sımf Öğretmenleriyle Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylannm Sosyal Bilgilerin Doğasına İlişkin Yaklaşımlannın Değerlendirilmesi". LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
  • Doğanay, Ahmet. (2004). "Sosyal Bilgiler Eğitiminin Genel Amaçlan Ne Olmalıdır?".LSosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir
  • Duman ve diğerleri, (2001). Konu Alam Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Matematik1-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • English, F.W., (1992). Deciding What to Teach and Test, A Sage Publications Company, Arnerica.
  • Gözütok, Dilek. (2001). Program Değerlendirme". Öğretimde Planlama ve Değerlendinne. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınlan. Gültekin, M.(ed.)
  • Güneş, Firdevs. Hızlı Okuma Teknikleri. Ocak Yayınları, Ankara, 1993.
  • Halis., İsa.(2002). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne. Nobel Yayın Dağıtım. Ankara.
  • İpşiroğlu, Z. (1993). Çocuk İçin iletişim Aracı: Kitap, Cumhuriyet Kitap
  • İşman., Aytekin (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Sempati Yayınalık. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
  • Jonassen, D. H. (1994). Toward a Consructivist Design ModeL. Educational Techonology, 34.
  • Karakuş, İdris. (2002). Türkçe Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi, Anıttepe Yayıncılık, Ankara
  • Karan, M.(2004). Örnek Ders Kitabı: Matematik 6, Eğitimde iyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi.
  • Kaya., Zeki. (2005). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme. Pegem A Yayıncılık. Ankara.
  • Kılıç Z. ve diğerleri., (2001). Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme
  • Kılavuzu-4-8. Küçükahmet, 1. (ed.), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kılıç, A. Ve Seven S. (2003). Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi.Pegem A Yayıncılık, Ankara
  • Kılıç, Durmuş (2005). Konu Alanı Ders Kilabı İncelemesi.Demirel, Ö & Kıroğlu, K (ed.) Pegem A Yayıncılık, Ankara
  • Kon, J. H. (1993). The Thud At The Classrom Door: Teachers' curriculum Decision Making in Response to a New Textbook. Unpublishhed Dissertation, Stanford University.
  • Koşar., Edip ve diğerleri. (2003). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme.Sempati Yayınalık. Pegem A Yayınalık. Ankara.
  • Oğuzkan., A. Ferhan. (2000). Çocuk Edebiyatı.Am Yayıncılık Ankara.
  • PelIetier, CM.; A Handbook of Techniques and Strategies for Coaching Student Teachers, A Simon and Schuster Company, America, (1995).
  • Seguin, R. (1989). UNESCO. The Elaboration of Scholl Textbooks: Methodological Guide.
  • Shannon, P., (1982). "Some Subjective Reasons for Teachers'Reliance on Commercial Reading Materials", Reading Teacher.
  • Sönmez, Veysel. (1999). Sosyal Bilgiler Öğretimi ve Öğretmen Kılavuzu. M.E.B. Yayınları, İstanbuL.
  • Şahan, Hasan H. (2002) "Yapılandırınacı Öğrenme". Yaşadıkça Eğitim, 74-75:49-52
  • Tan., Şeref -Erdoğan., Alaattin. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendinne.Pegem A Yayınalık. Ankara.
  • Tezci, Erdoğan ve Aysun GÜrol. (2001). "Oluştunnacı Öğretim Tasanmında Teknolojinin Rolü". I.UIuslararası Eğitim Teknolojisi Sempozyurnu. Vol:llI., Sakarya, Türkiye.
  • Tor, H. (2003). İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştmna. The Turkish Online Journal of Education Technology. (JOJET), January 2004 Volume 3. Issuel.Artide 16.
  • Ural, S. (1990). Cumhuriyet'tten Bugüne Değin Eğitim-Öğretimde KullanılanAbece'ler.
  • Waldmann, Michael (1995). Der EinfluB von Zeitgeschicte, das Parlament, Bonn B35/95.www.tuba.gov.tr/files trlhaberlermufredat.doc,
  • Yanpar Şahin., Tuğba-YıIdınm Soner. (2004). Öğretimi Planlama ve Değerlendirme.Anı Yayıncılık Ankara.
  • Yaşar, Şefik. (200S)."Sosyal Bilgiler Programı ve Öğretimi".Eğitimde Yansımalar. Sayı:VIII. Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
There are 32 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Nermin Karabacak This is me

Nermin Karabacak This is me

İlhan Turan This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2007 Issue: 16

Cite

APA Karabacak, N., Karabacak, N., & Turan, İ. (2010). İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE BİR DEĞERLENDİRMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(16), 209-233.