Bireyleri her türlü bilginin içine çekerek, onların o bilgiyi yaşayarak, deneyerek öğrenmelerini ve aşırı uçlara; önyargılara takılmalarım önleyecek düşünme süreçlerinden geçmelerini sağlayacak ve böylelikle bilgiyi toplumsal yapıya hizmet etmenin bir aracı olarak değil toplumsal ve ekonomik güçleri, her türlü yapıyı, sistemi anlamanın ve eleştirel bir tutumla çözümlemenin aracı olarak sunacak bir öğretimi hedeflemek hareket noktası olarak yaşama ustalığını, postmodemliği ve hermeneutik tutumu merkeze almak demektir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 1, 1995 |
Published in Issue | Year 1995 Volume: 28 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0