Research Article
BibTex RIS Cite

POSTMODERNIZM-HERMENEUTIK VE EĞİTİM

Year 1995, Volume: 28 Issue: 2, 281 - 292, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000295

Abstract

Bireyleri her türlü bilginin içine çekerek, onların o bilgiyi yaşayarak, deneyerek öğrenmelerini ve aşırı uçlara; önyargılara takılmalarım önleyecek düşünme süreçlerinden geçmelerini sağlayacak ve böylelikle bilgiyi toplumsal yapıya hizmet etmenin bir aracı olarak değil toplumsal ve ekonomik güçleri, her türlü yapıyı, sistemi anlamanın ve eleştirel bir tutumla çözümlemenin aracı olarak sunacak bir öğretimi hedeflemek hareket noktası olarak yaşama ustalığını, postmodemliği ve hermeneutik tutumu merkeze almak demektir.

References

  • AHMED, S. Akbar, Postmodernizm ve İslâm, Çev. O.Ç. Deniztekin, Cep Kit. İstanbul, 1995.
Year 1995, Volume: 28 Issue: 2, 281 - 292, 01.01.1995
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000295

Abstract

References

  • AHMED, S. Akbar, Postmodernizm ve İslâm, Çev. O.Ç. Deniztekin, Cep Kit. İstanbul, 1995.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Nesrin Kale This is me

Publication Date January 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 28 Issue: 2

Cite

APA Kale, N. (1995). POSTMODERNIZM-HERMENEUTIK VE EĞİTİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 28(2), 281-292. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000295

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License