Review
BibTex RIS Cite

BİLGİSAYARA DAYALI YENİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİNDE KAPSAM, GELİŞME YE YÖNELİMLER

Year 1994, Volume: 27 Issue: 2, 614 - 625, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000351

Abstract

Gelişmekte olan ülkelerde, yeni bilgi teknolojilerinin kullanım biçimi ve mantığı ile ilgili tartışmalarda, bu teknolojilerin sürekli gelişmeleri sonucu aldıkları yeni görünümler, genellikle göz ardı edilmektedir. Bu (sorun), yeni teknolojilerin kısa zamanda hızla yaygınlaşmasından ve söz konusu teknolojilerin belli bir bütünlük içerisinde değerlendirilmesine yeterince zaman bulunamamasından kaynaklanmaktadır. Oysa hızla yaygınlaşan bu yeni teknolojilerin çoğu daha şimdiden demode olmuştur.

References

  • Orijinal Metin: “Was İst Das ‘Neue’ Der Neuen Infonnationstechnologien?/ Entwicklungsstand und Entwicklungstrends im Bereich der Neuen Informationstechnologien”, İn: Neue Informationstechnologien und Entwicklungszusammenarbeit. Deutschen Stiftung für internatinale Entwicklung (DSE), Baden-Baden: 1985, ss. 23-35.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 2, 614 - 625, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000351

Abstract

References

  • Orijinal Metin: “Was İst Das ‘Neue’ Der Neuen Infonnationstechnologien?/ Entwicklungsstand und Entwicklungstrends im Bereich der Neuen Informationstechnologien”, İn: Neue Informationstechnologien und Entwicklungszusammenarbeit. Deutschen Stiftung für internatinale Entwicklung (DSE), Baden-Baden: 1985, ss. 23-35.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Derleme Makaleler
Authors

Ulf Beyschlag This is me

Nurettin Şimşek This is me

Publication Date August 1, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 2

Cite

APA Beyschlag, U., & Şimşek, N. (2019). BİLGİSAYARA DAYALI YENİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİNDE KAPSAM, GELİŞME YE YÖNELİMLER. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(2), 614-625. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000351

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License