Review
BibTex RIS Cite

YÜKSEK ÖĞRENİMDE VİDEONUN KULLANIMI

Year 1994, Volume: 27 Issue: 2, 719 - 734, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000379

Abstract

Bu parçada, televizyonun üniversite eğitimi için çok önemli kendine özgü öğretim fonksiyonları olduğundan, aynca teknolojideki yeni gelişmelerin aşılmasını mümkün kıldığından bahşetmeye çalışacağım. İddiamı desteklemek amacıyla ortamın eğitim alınında kullanımı ile ilgili bazı genel noktalara değinmek istiyorum: Ortam genellikle esnek ve kendi arasında değişebilir bir özelliğe sahiptir. Başka bir deyişle, yeterli kaynak, zaman ve hayal gücü sağlandığında bir iletişim ortamı yoluyla başarılabilir. Aslında konu, duruma göre en uygun iletişim ortamının hangisinin olduğudur. Örneğin televizyonun öğretim amaçlı en iyi elitişim ortamı olduğa zamanlar var mıdır?

References

  • BATES, A.W. “Die Verwendung Video in der Hochschulbildung.” Die Neuen Medien An Den Hochschulen. Hrsg. S. Höllinger Veröffentlichung des Bundesministeriums für Wissenschaft und Forschung, s. 33-45, Wien: 1986.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 2, 719 - 734, 01.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000379

Abstract

References

  • BATES, A.W. “Die Verwendung Video in der Hochschulbildung.” Die Neuen Medien An Den Hochschulen. Hrsg. S. Höllinger Veröffentlichung des Bundesministeriums für Wissenschaft und Forschung, s. 33-45, Wien: 1986.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Derleme Makaleler
Authors

A.w. Bates This is me

Mehmet Kurt This is me

Publication Date August 1, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 2

Cite

APA Bates, A., & Kurt, M. (2019). YÜKSEK ÖĞRENİMDE VİDEONUN KULLANIMI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(2), 719-734. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000379
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0