Çocuklar üzerinde yapılan oyun arattırmalarının büyük çoğunluğu, okulöncesi ve anaokulu yaş grubuyla ilgilidir. İki yaş dolaylarında, duyu-devinim zekâsı tam kazanılmadan önce, oyunu keşiften ayırmak genellikle zor olmaktadır. 7. ve 8. yaşla birlikte, oyun (play) daha da resmileşir ve hobilerden ve kurallı oyunlardan (games) orta ve geç çocukluğun ayırıcı Özelliği olarak söz etmeye başlarız. Dolayısıyla, 3 ve 5 yaşlan arasındaki okulöncesi çocuklar, oyun türleri, oyunda eksiklik, oyun eğitimi, oyüncu-lann ve fiziksel çevrenin oyun üzerindeki etkileri gibi araştırma alanlanda asıl denekleri oluşturmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 1, 2019 |
Published in Issue | Year 1994 Volume: 27 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0