Research Article
BibTex RIS Cite

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE UYGULANAN TAM ÖĞRENME KURAMI İLKELERİNİN, ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA VE YAZILI ANLATIM BECERİLERİNDEKİ ERİŞİYE ETKİSİ

Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 121 - 171, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000440

Abstract

Bu bölümde araştırmanın yapılma gerekçesini oluşturan problem, problem cümlesi ve alt problemler verilmiştir. Ayrıca, araştırmanın temel sayıltıları açıklanmış, araştırmayla ilgili bazı terimlerin tanımları yapılmış ve araştırmanın sınırlılıkları belirtilmiştir.

References

  • Alkan, Cevat.: Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi. Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi, 1992.
  • Eğitim Teknolojisi. Ankara: 1984.
  • Birkmire, Deborah P.: “Text Processing: The Influence of Text Structure, Background.”
  • Reading Research Quarterly. XX/ 3, 314-326, 1985.
  • Bilen, Mürüvvet.: Plandan Uygulamaya Öğretim. Ankara: 1989.'
  • Bloom, Benjamin S.: însan Nitelikleri ve. Okulda Öğrenme. Çeviren: Durmuş Ali özçelik. Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yayım, 1979.
  • Demirel, Ozcan.: “Eğitimde Nitelik Geliştirmede İşbirliğine Dayalı Öğrenme ile Tam öğrenmenin Yeri ve Önemi.” Eğitim ve Bilim. Cilt: 15, Sayı: 82, s. 4-10, 1991.
  • Yabancı Dil Öğretimi: “İlkeler, Yöntemler, Teknikler.” Ankara: Usem Yayınlan, 1990.
  • Dilbaz, Belgiizar.: “İlkokul 4. ve 5. Sınıf öğrencilerinde Türkçe Dersi Bilişsel Alanla İlgili Hedeflerin Gerçekleşme Düzeyi.” Yayımlanmamış Uzmahlık Tezi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1988.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 121 - 171, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000440

Abstract

References

  • Alkan, Cevat.: Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi. Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi, 1992.
  • Eğitim Teknolojisi. Ankara: 1984.
  • Birkmire, Deborah P.: “Text Processing: The Influence of Text Structure, Background.”
  • Reading Research Quarterly. XX/ 3, 314-326, 1985.
  • Bilen, Mürüvvet.: Plandan Uygulamaya Öğretim. Ankara: 1989.'
  • Bloom, Benjamin S.: însan Nitelikleri ve. Okulda Öğrenme. Çeviren: Durmuş Ali özçelik. Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yayım, 1979.
  • Demirel, Ozcan.: “Eğitimde Nitelik Geliştirmede İşbirliğine Dayalı Öğrenme ile Tam öğrenmenin Yeri ve Önemi.” Eğitim ve Bilim. Cilt: 15, Sayı: 82, s. 4-10, 1991.
  • Yabancı Dil Öğretimi: “İlkeler, Yöntemler, Teknikler.” Ankara: Usem Yayınlan, 1990.
  • Dilbaz, Belgiizar.: “İlkokul 4. ve 5. Sınıf öğrencilerinde Türkçe Dersi Bilişsel Alanla İlgili Hedeflerin Gerçekleşme Düzeyi.” Yayımlanmamış Uzmahlık Tezi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1988.
There are 9 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Sedat Sever This is me

Publication Date August 2, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 1

Cite

APA Sever, S. (2019). TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE UYGULANAN TAM ÖĞRENME KURAMI İLKELERİNİN, ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA VE YAZILI ANLATIM BECERİLERİNDEKİ ERİŞİYE ETKİSİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 121-171. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000440
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0