Research Article
BibTex RIS Cite

PLANLI DÖNEMDE KADIN EĞİTİMİ POLİTİKAMIZ

Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 401 - 427, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000435

Abstract

Eğitim ekonomisi bilimi açısından, eğitim; büyük bir kısmı üretken olan beşeri ve fiziki kaynakları, üretim sürecinde devreye sokabilmek için yapılan faaliyetler bütünü olarak tanımlanır. Diğer bir deyişle, bireyleri belli bilgi ve becerilerle donatarak üretim sürecinde kullanılan iş gücü, sermaye, doğal kaynaklar ve teknolojinin en iyi şekilde değerlendirilmesini amaçlayan ve bunu yaparken de ekonominin temel ilkelerinden hareket eden etkinliklerin tümüne eğitim denmektedir.

References

  • .Akyiiz, Emine. Eğilim Hukuku, Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi Eğitim Araştırmalnrı Merkezi 6, 1981. Akyiiz, Yahya, Türk Eğitim Tarihi (Başlangıçtan 1993’e) İstanbul: Kültür Koleji Yayınları, 1993. Başaran, I. Ethem. Örgütlerde İşgören Hizmetlerinin Yönetimi, Ankara: A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi, 1985.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 401 - 427, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000435

Abstract

References

  • .Akyiiz, Emine. Eğilim Hukuku, Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi Eğitim Araştırmalnrı Merkezi 6, 1981. Akyiiz, Yahya, Türk Eğitim Tarihi (Başlangıçtan 1993’e) İstanbul: Kültür Koleji Yayınları, 1993. Başaran, I. Ethem. Örgütlerde İşgören Hizmetlerinin Yönetimi, Ankara: A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi, 1985.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Yasemin Karaman This is me

Publication Date August 2, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 1

Cite

APA Karaman, Y. (2019). PLANLI DÖNEMDE KADIN EĞİTİMİ POLİTİKAMIZ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 401-427. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000435

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License