Şaşırtıcı sayıda çok, deneysel desen düzenleme türü vardır. Neyse ki en karmaşık deneysel desenler, görece daha az sayıda temel blok desenlerin bir bileşimini (kombinasyonunu) temsil etmektedir. Örneğin, en karmaşık desenler iki ya da daha fazla tam randomize, randomize blok veya Latin karesi desenlerinin birleştirilmesiyle oluşturulur. Tablo 1.4-1’de deney desenlerinin basit bir sınıflaması ana hatlarıyla verilmiştir. Daha karmaşık bir sınıflama sistemi Cox (1943); Doxtater, Tolman, Cormany, Bush ve Jensen (1942); ve Federcr (1955, 1956)’de vardır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 6, 2019 |
Published in Issue | Year 1993 Volume: 26 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0