Research Article
BibTex RIS Cite

YENİ AMAÇLARA ULAŞMAYI KOLAYLAŞTIRAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI

Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 677 - 686, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000589

Abstract

Son günlerde bir'meslektaşım bana “bir fen bilgisi öğretmeni olarak öğrencilerinizin fen deneyimlerinden ne sonuçlara varmalarını istersiniz” sorusuna cevap olarak öğretmenler tarafından oluşturulan öğrenci kazançlarının bir listesini gösterdi. Liste özel bir konuda rapor oluşturmak üzere biraraya getirilecek üst düzey fen eğiticileri tarafından kolaylıkla oluşturulabilirdi. Liste fen eğitiminde güncel, tüm felsefi yönleri ve amaçlan içermekteydi. Bu çalışmanın ana vurgusu; zayıf sınıf modellerinden dolayı bu listeyi oluşturan öğretmenlerin bölge üniversitesi tarafından işbirliği açısından işe yaramaz olarak tanımlanmış bulunmalarıdır.

References

  • Teachers Behaviors That Facilitate New Goals, Education and Urban Society, Vol. 22 No. 1, November 1989, 30-39
Year 1992, Volume: 25 Issue: 2, 677 - 686, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000589

Abstract

References

  • Teachers Behaviors That Facilitate New Goals, Education and Urban Society, Vol. 22 No. 1, November 1989, 30-39
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Ronald J. Bonnstetter This is me

Tanju Gürkan This is me

Publication Date August 6, 2019
Published in Issue Year 1992 Volume: 25 Issue: 2

Cite

APA Bonnstetter, R. J., & Gürkan, T. (2019). YENİ AMAÇLARA ULAŞMAYI KOLAYLAŞTIRAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 677-686. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000589
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0