Research Article
BibTex RIS Cite

ÖĞRETMENLERİN, BELİRLİ ÖĞRETİM FONKSİYONLARINI YERİNE GETİRME DERECELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Year 1991, Volume: 24 Issue: 2, 495 - 510, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000702

Abstract

Çağımızda, bilim ve teknolojide meydana gelen gelişmeler ve tunun sonucunda ortaya çıkan değişmeler, toplum yapısını da hızla değiştirmekte ve bu durum, genel anlamda, kişilerde davranış değiştirmeyi amaçlayan eğitimin, yaşam boyu bir süreç olarak karşımıza çıkmasının nedenleri arasında sayılmaktadır. Zira, değişen bir dünyada, kişilerin bu değişikliklere kayıtsız kalmasının mümkün olmadığı düşünülürse, eğitimin bir süreç-davranış değiştirme süreci-olarak ortaya çıkması da doğal sayılmaktadır.

References

  • Bloom, Benjamin S. İnsan Nitelikleri ve Okulda Öğrenme. Çev: Durmuş A. Özgelik, Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yay. 1979.
Year 1991, Volume: 24 Issue: 2, 495 - 510, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000702

Abstract

References

  • Bloom, Benjamin S. İnsan Nitelikleri ve Okulda Öğrenme. Çev: Durmuş A. Özgelik, Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yay. 1979.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Oğuz Gürbüztürk This is me

Publication Date August 8, 2019
Published in Issue Year 1991 Volume: 24 Issue: 2

Cite

APA Gürbüztürk, O. (2019). ÖĞRETMENLERİN, BELİRLİ ÖĞRETİM FONKSİYONLARINI YERİNE GETİRME DERECELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 24(2), 495-510. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000702
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0