Burada bir öğretmen dördüncü sınıfta, öğrenme grupları denemesi yapmaktadır. O “bunun bir düzensizlik” olduğunu düşünür. Bir grupta, öğrenciler kimin yazım işini yapacağı konusunda anlaşmazlık içindeyken diğer bir grupta da bir çocuk katılmada çekingenlik gösterip sessizce oturmaktadır. Üçüncü bir grubun iki üyesi futbol hakkında konuşurken üçüncü üyesi ise ödev yapabilmektedir. O zaman öğretmen, “benim öğrencilerim işbirliği içinde nasıl çalışacaklarını bilmiyorlar” diye iç çekebilir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 8, 2019 |
Published in Issue | Year 1991 Volume: 24 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0