Öğretim modelleri, değişik etkinlikleri yerine getirmek üzere çalışan eğitimciler için yararlı araçlardır. Bu araçlar, öğretmenler için, dersin planlanmasındaki basamakları veya etkili öğretimin kurallarının öğretiminde organize edici görev yaparlar. Öğretini modelleri, herhangi bir düzeyde ders veren sınıf öğretmeninin karar vermesini kolaylaştırırlar. Örneğin, sınıf soruları, ev ödevleri, derslere başlangıç vb. için öğretmenin tercihi, tipik bir düzenleyici olarak kullanılan öğretim modellerinden etkilenir. Hizmet-içi eğitim uzmanları ve öğretimi denetlemekle görevli müfettişler de, sınıf gözlemleri ve hizmet-içi eğitime ilişkin öneriler için öğretim modellerini kullanabilirler.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 8, 2019 |
Published in Issue | Year 1991 Volume: 24 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0