Türkiye, Üçüncü Beş Yıllık Kalkınma Planı (1973-1977) ile kalkınmasını sanayileşerek gerçekleştirmeye karar vermiştir. Sektörler arası önceliklerin saptanması ve bu önceliklerin hedef olarak belirlenmesine 1960’lardan beri çalışılmaktadır. Bununla birlikte, 1963 yılından beri saptanan öncelikler ile planlarda öngörülen nitel ve nicel hedeflerin gerçekleştirilemediği bilinmektedir. Eğitim sektöründe, planlarda belirtilen öncelik ve hedeflere istenilen düzeylerde ulaşılamamıştır (Bur-salıoğlu, 1987, s. 153—160).
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 8, 2019 |
Published in Issue | Year 1991 Volume: 24 Issue: 2 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0