Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTİMSEL ARAŞTIRMANIN EĞİTİMSEL SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE UYGULANMASI

Year 1989, Volume: 22 Issue: 1, 411 - 420, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000868

Abstract

insanlar, tarih boyunca farklı dönemlerde tür ve yoğunluğu değişmekle berabersek çok soTunla yüz yüze gelmişlerdir, ilk insanın belki de en önemli sorunu fizyolojik ihtiyaçlarım doyurmaktı. Günümüz insanı ise genelde ülkelerin gelişmişlik düzeylerine göre değişmekle beraber fizyolojik ihtiyaçları yanında daha üst düzeyli ihtiyaçlarını karşdama çabasındadır. Sevgi, yeteneklerini kullanabilme, kendine saygı, kendini gerçekleştirme ve benzerleri, üst düzeyli ihtiyaçlar arasındadır, insanın, hangi geb'şmişlik düzeyinde olursa olsun tüm ihtiyaçlarını karşdayabd-diği bir toplum, devir ya da dönem olmamıştır, olmayacak gibi de görünmektedir. ilk insan gibi çağdaş insan da sürekli sorunlarına çare bulma çabasındadır. Bu şimdiye dek böyle olmuş ve böyle devam edecek bir süreçtir.

References

  • DeVries, Ted, “Descriptive Research and Problem Solving.”, Methods and Techniques of Educational Research. Ed. Ralph H. Jones, Illnois: Indiana State University, 1973.
Year 1989, Volume: 22 Issue: 1, 411 - 420, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000868

Abstract

References

  • DeVries, Ted, “Descriptive Research and Problem Solving.”, Methods and Techniques of Educational Research. Ed. Ralph H. Jones, Illnois: Indiana State University, 1973.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Ali Balcı This is me

Publication Date August 20, 2019
Published in Issue Year 1989 Volume: 22 Issue: 1

Cite

APA Balcı, A. (2019). EĞİTİMSEL ARAŞTIRMANIN EĞİTİMSEL SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE UYGULANMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(1), 411-420. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000868
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0