Research Article
BibTex RIS Cite

UYGULAMALI GRUP ETKİLEŞİMİ DERSİ İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ İZLENİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 133 - 154, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001018

Abstract

Üniversite eğitimi için büyük kentlere farklı bölgelerden ve kültür ortamlarından gelen öğrenciler, birden bire kendimerini geniş guplaı-içerisinde buluveriyorlar. Zamanlarının büyük bir bölümü jra da tümü, kendileri için yeni, anlaşılabilmesi güç ve karmaşık ilişkilerle dolu büyük gruplar içerisinde geçmeye başlıyor. Oysa, bireyler insan ilişkilerinden en fazla doyumu daha küçük gruplar içerisinde yaşanan yüz yüze, içten, sıcak ve sürekli ilişkilerden sağlayabilirler. Küçük gruplar içinde bireyler, dış dünyanın baskılı yaşam koşullarına uyabilme yeteneklerini geliştirme ve pekiştirme olanağını bulabilirler, işte bu gereksinmeleri karşılayabilmek amacı ile grup yaşantıları önem kazanmaya başlamıştır, Bu yöntem bireylerin-kendilerini tanımalarında, sorunlarım görebilmede, çevresindekilerle daha iyi bir iletişim kurabilmede etkili olmaktadır.

References

  • Gerard, E, Encounter: Group Processes for' Interpersonal Growth. Brooks/Cole Publishing Comp. Belmont, California, 1970.
Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 133 - 154, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001018

Abstract

References

  • Gerard, E, Encounter: Group Processes for' Interpersonal Growth. Brooks/Cole Publishing Comp. Belmont, California, 1970.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Uğur Öner This is me

Publication Date August 22, 2019
Published in Issue Year 1988 Volume: 21 Issue: 1

Cite

APA Öner, U. (2019). UYGULAMALI GRUP ETKİLEŞİMİ DERSİ İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ İZLENİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 133-154. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001018
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0