Research Article
BibTex RIS Cite

EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE PROGRAMLAR VE ÖĞRETİM

Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 223 - 230, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000996

Abstract

Eğitim teori, işlev, uygulama, yöntem ve tekniklerinin üniversitede nitelikli bir düzeyde ele alınması, kuşkusuz bir geçiş dönemi gerektirir. Üniversitelerimizde ydlar boyunca standartlar yönünden kristalize hale gelmiş bulunan ve araştırma yoluyla bilime katkı uğraşı içinde olan disiplinler yanında, Eğitim Fakülteleri başlangıçta kadrolaşma, akademik kariyer sahibi öğretim üyesi yetiştirme gibi sorunları çözmek durumundadırlar. Bir profesörün lisanstan sonra ortalama, 15—16 yılda yetiştiği düşünülüı'se, eğitim fakülteleri için geçiş döneminin 10-15 yıl alacağı söylenebilir. Bu süre içinde, ınakro düzeyde yapılacak bir plân çerçevesinde metodlu ve etkin programlamalarla öğretim elemanı yetiştirme üzerinde durulması gerekmektedir.

References

  • .
Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 223 - 230, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000996

Abstract

References

  • .
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Fatma Varış This is me

Publication Date August 22, 2019
Published in Issue Year 1988 Volume: 21 Issue: 1

Cite

APA Varış, F. (2019). EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE PROGRAMLAR VE ÖĞRETİM. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 223-230. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000996
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0