Eğitim sistemi çevresindeki sosyal, politik ve ekonomik sistemlerle sürekli' ilişki ve etkileşim içindedir. Eğitim girişiminin netiliği bunu gerektirmektedir. Bilindiği gibi eğitim sosyal,, politik ve ekonomik yönleri olan bir girişimdir. Bu sistemlerdeki değişme ve gelişmeler eğitim sisteminde baskı yaratan bir dizi sorun yaratmaktadır. Bu'sorunlara çözüm bulunabilmesi okul yöneticilerinin özellikle karaıv verme, planlama ve değerlendirme gibi bazı becerilerle donatdmalarına bağlıdır (Bjarnason, 1971, s. 2; Balcı, 1982, s. 174).
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 22, 2019 |
Published in Issue | Year 1988 Volume: 21 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0