Research Article
BibTex RIS Cite

PLANLI DÖNEMDE TEMEL EĞİTİM YE ORTA ÖĞRETİMİN YENİDEN DÜZENLENMESİYLE İLGİLİ POLİTİKALAR YE UYGULAMALAR

Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 483 - 495, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001013

Abstract

Kalkınma bir ulusal bilinçlenme, amaç edinme değişme sürecidir (Kaptan, 1984, s. 13). Yine kalkınma sadece ekonomik alam içeren tek boyütlu bir süreç değil, kültürel ve sosyal alanları da içeren bir yapı değişikliği olarak kabul edilmektedir (Hesapçıoğlu. 1984, s. 14-15). Kalkınma yeniliklerin meydana getirdiği bir değişme ve davranış değiştirme süreci olduğuna göre, eğitim görmemiş insanın kalkınmanın gerektirdiği davranışı göstermesi olanaksızdır (Kaptan, 1984, s. 13).

References

  • Başaran, İbrahim Etlıem., Örgütsel Davranış Yöntemi. Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi Yayım, 1982.
Year 1988, Volume: 21 Issue: 1, 483 - 495, 22.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001013

Abstract

References

  • Başaran, İbrahim Etlıem., Örgütsel Davranış Yöntemi. Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi Yayım, 1982.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Necla Kurul Tural This is me

Publication Date August 22, 2019
Published in Issue Year 1988 Volume: 21 Issue: 1

Cite

APA Kurul Tural, N. (2019). PLANLI DÖNEMDE TEMEL EĞİTİM YE ORTA ÖĞRETİMİN YENİDEN DÜZENLENMESİYLE İLGİLİ POLİTİKALAR YE UYGULAMALAR. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 21(1), 483-495. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001013
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0