Research Article
BibTex RIS Cite

ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİ ve YENİ TEKNOLOJİLER

Year 1987, Volume: 20 Issue: 1, 385 - 394, 27.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001071

Abstract

Yüzyılların kültür mirası ile yüklü dünyamızda insanoğlu, ilk çağlardan itibaren kendi yeteneklerinin üstüne çıkmaya çalışmıştır. Bu süreçte geliştirdiği araçlarla bilgi ve deneyimi artmış, geliştirdiği her yeni araç ona yeni ufuklar açmıştır. İnsanlar geliştirdikleri araçları eğitimde kullanmaya başlaması çok eskilere dayanmasına rağmen bu süreç II. Dünya savaşından sonra çok daha hızlı bir gelişme göstermiştir. Özellikle bilim ve teknolojideki gelişmeler ve bunların birbirlerini etkilemesi sonucu ortaya çıkan yeni bilim alanları ve yeni teknolojiler bütün alanlarda yeni ufuklar açmıştır. Artık şimdiye kadar geleneksel yapılarını koruyan her kurum, düşünce ve eylem kendilerini yeniden gözden geçirmek zorunda kalmıştır. Eğitim de bunların başında gelmektedir.

References

  • Waugei, Rene., Jacques, Soisson. Cours de Pédagogie. Tome II. Paris: Imprimerie No tional, 1969.
Year 1987, Volume: 20 Issue: 1, 385 - 394, 27.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001071

Abstract

References

  • Waugei, Rene., Jacques, Soisson. Cours de Pédagogie. Tome II. Paris: Imprimerie No tional, 1969.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Necmettin Teker This is me

Publication Date August 27, 2019
Published in Issue Year 1987 Volume: 20 Issue: 1

Cite

APA Teker, N. (2019). ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİ ve YENİ TEKNOLOJİLER. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 20(1), 385-394. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001071
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (AUJFES) is a formal journal of Ankara University.

The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0