Editorial
BibTex RIS Cite

Editorün Önsözü

Year 2022, Volume: 39-1 , 1 - 1, 31.12.2022

Abstract

2022 yılını üç farklı temayı birleştiren geniş kapsamlı bir özel sayı ile kapatıyoruz. Birinci temanın misafir editörlüğünü yapan Duygu Umutlu ve Nur Yigitoglu Aptoula, COVID-19 pandemisi kapsamında uzaktan öğretim/öğrenim esnasında yaşadığımız zorlukları ve bu zorluklara karşı cevaplarımızı irdeleyen 8 makaleyi bir bütün parçaları olarak sunmuştur. İkinci tema, ENRICH (Ortak Dil Olarak İngilizce’nin Kapsayıcı Çokdilli Sınıflarda Kullanım Pratikleri) adlı Erasmus+ Projesi çerçevesinde ortaklar tarafında üretilen çalışmaları ve konferansın ana konuşmacılarının konuşmalarının Yasemin Bayyurt ve Işıl Erduyan misafir editörlüğünde bir araya getirilmesinden oluşmuştur. Üçüncü tema, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları Ulusal Kongresi kapsamında sunulan bildirilerin Serkan Arıkan ve Bengü Börkan’ın misafir editörlüğünde incelenen çalışmalardan oluşmuştur.

Editor’s Foreword

Year 2022, Volume: 39-1 , 1 - 1, 31.12.2022

Abstract

We are closing 2022 with a comprehensive special issue that combines three different themes. Duygu Umutlu and Nur Yigitoglu Aptoula, who are the guest editors of the first theme, presented 8 articles as a whole that examined the challenges experienced during distance education/learning within the scope of the COVID-19 pandemic and responses to these challenges. It consists of the works produced by the partners and the plenary speeches under the guest editorship of Yasemin Bayyurt and Işıl Erdyan. The third theme consisted of the papers presented within the scope of the National Congress on Measurement and Evaluation Applications in Education under the guest editorship of Serkan Arıkan and Bengü Börkan.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Serkan Özel This is me

Publication Date December 31, 2022
Published in Issue Year 2022 Volume: 39-1

Cite

APA Özel, S. (2022). Editorün Önsözü. Bogazici University Journal of Education, 39-1, 1-1.