Araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının
programların akreditasyonuna ilişkin görüşlerinin belirlenmesidir. Tarama
modeli kullanılmıştır. Araştırma bulgularından bazıları şunlardır: Bartın
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği programlarına devam eden
öğretmen adaylarının program akreditasyonlarına ilişkin görüşlerinde cinsiyete
göre (Kız: 34, Erkek: 41), nitelik (t=-1.011, p>0.05), mekan (t=-0.854,
p>0.05), kütüphane (t=-1.460, p>0.05) ve kalite (t=-0.638, p>0.05)
temalarında istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık bulunmamaktadır.
Subjects | Studies on Education |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 31, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 1 Issue: 1 |
Bartın University Journal of Educational Research
2017