-
Bu çalışmanın amacı Çukurova Üniversitesi öğrencilerinin ders çalışma
alışkanlıklarının nasıl olduğunu belirlemektir. Araştırma Çukurova Üniversitesinin Diş
Hekimliği, Tıp, Eğitim, Fen-Edebiyat, Güzel Sanatlar, İktisadi ve İdari Bilimler,
İlahiyat, Mühendislik ve Mimarlık, Su Ürünleri ve Ziraat Fakültelerine devam eden
toplam 501 öğrenci üzerinde yapılmıştır. Bilgi toplamak için “Çalışma Alışkanlıkları
ve Tutumları Envanteri” ve “Kişisel Bilgi Formu” kullanılmıştır. Veriler “t” testi, tek
yönlü varyans analizi (ANOVA) ve anlamlılık testlerinden LSD testinden yararlanılarak
analiz edilmiştir. Araştırma bulguları öğrencilerin; fakültesine, cinsiyetine, başarısına,
kaldığı yere, çalışma saatine, çalışma zamanına ve çalışma yerine göre ders çalışma
alışkanlıkları ve tutumları arasında p
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2006 |
Submission Date | December 29, 2013 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 15 Issue: 2 |