BibTex RIS Cite

İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ

Year 1999, Issue: 3, - , 20.06.2015

Abstract

İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ

Year 1999, Issue: 3, - , 20.06.2015

Abstract

Hızla artan rekabet karşısında işletmeler pazar içindeki ko­numlarını koruyabilmek ve rakiplerinin önüne geçebilmek için fa rklı stratejilere yönelm ek zorundadırlar. Müşterilerin işletmeye bağlan­maları için işletme ve müşterileri arasında bir bağlılık ilişkisi kurul­ması müşterilerin rakiplere kaymasını önleyecektir. Kitlesel kişiselleştirme(mass customization) stratejisi, işletmelere teknolojik geliş­melere bağlı olarak müşterileri ile kişisel ilişkiler geliştirme ve onları işletmeye bağlama ile birlikte düşük maliyetli üretim yapm a ve üreti­m ini kişiye özel pazarlam a fırsatı sunmaktadır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Berrin Yüksel This is me

Publication Date June 20, 2015
Published in Issue Year 1999 Issue: 3

Cite

APA Yüksel, B. (2015). İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi(3).
AMA Yüksel B. İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. June 2015;(3).
Chicago Yüksel, Berrin. “İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 3 (June 2015).
EndNote Yüksel B (June 1, 2015) İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3
IEEE B. Yüksel, “İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 3, June 2015.
ISNAD Yüksel, Berrin. “İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (June 2015).
JAMA Yüksel B. İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015.
MLA Yüksel, Berrin. “İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 3, 2015.
Vancouver Yüksel B. İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015(3).

Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.