-
Bu araştırmanın amacı İlköğretim 1 Sınıflarda düz anlatım yöntemi kullanılarak gerçekleştirilen matematik öğretimi ile zihinden toplama ve çıkarma işlemi yöntemleri kullanılarak gerçekleştirilen matematik öğretiminin öğrenci başarıları üzerine etkilerini ortaya koymaktır Araştırma iki grup üzerinde yürütülmüştür Gruplardan biri kontrol grubu olarak belirlenmiş ve bu grupta geleneksel öğretim sürdürülmüştür Deney grubunda ise zihinden toplama ve çıkarma işlemlerine uygun yöntemler ön planda tutularak öğretim gerçekleştirilmiştir t testi analiziyle iki grup arasındaki başarı karşılaştırılmış ve zihinden toplama ve çıkarma işlemi yöntemleri ile zenginleştirilmiş matematik öğretiminden yararlanan grubun daha başarılı olduğu saptanmıştır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2004 |
Published in Issue | Year 2004 Volume: 5 Issue: 1 |
This page is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 terms.