BibTex RIS Cite

According to Constructivist Perspective 4 E Science Learning Cycle

Year 2003, Volume: 3 Issue: 1, - , 01.04.2003

Abstract

-

İNŞACI PERSPEKTİFE GÖRE 4 E FEN ÖĞRETİM DÖNGÜSÜ

Year 2003, Volume: 3 Issue: 1, - , 01.04.2003

Abstract

Değişen ve gelişen teknoloji ile birlikte okullarda yapılan geleneksel eğitim yerini farklı bakış açılarına sahip teori ve uygulamalara dayanan yeni öğretim yöntem ve tekniklerine bırakmaktadır Özellikle bu teorilerin arasında önemli bir yer tutan inşacı constructivist teorinin temelleri Piaget’in çalışmaları ile atılmış ve günümüzde de farklı söylemlerle karşımıza çıkmaktadır Bu çalışmadaki amaç ülkemizde teorisi pek yaygın olarak bilinmeyen ve dolayısıyla uygulamaya henüz geçirilememiş muhafazakar inşacılık kuramı açıklanarak bunun Fen Bilgisi Öğretiminde bir yansıması olarak karşımıza çıkan Fen Bilgisi Öğrenme Döngüsü FBÖD bir örnek üzerinde tanıtılmasıdır Çalışmada baz alınan örnek ilköğretim 6 sınıfında yer alan “Yaşamımızı Yönlendiren Elektrik” ünitesindeki soyut bir kavram olan devre kavramıdır

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Hülya Yılmaz This is me

Pınar Huyugüzel Çavaş This is me

Publication Date April 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Yılmaz, H., & Çavaş, P. H. (2003). İNŞACI PERSPEKTİFE GÖRE 4 E FEN ÖĞRETİM DÖNGÜSÜ. Ege Eğitim Dergisi, 3(1).