Bu makalede Amerika Birleşik Devletleri, Michigan eyaletinde öğretmenliğe başlayabilmek ve mesleğe devam edebilmek için sağlanması gereken genel eğitim koşulları incelenmiştir. Ayrıca, eyaletteki iki farklı eyalet üniversitesinde uygulanan ilköğretim matematik ve fen bilgisi öğretmenliği programlarının öğretmen adaylarını mesleğe nasıl hazırladıkları tanımlayıcı durum çalısması yöntemiyle incelenmiş ve karşılaştırılmıştır. Programlar mezun olmak için gereken genel kültür, ana dal, yan dal ve öğretmenlik deneyimi dersleri açısından karşılaştırılmıştır.
Öğretmen yetiştirme öğretmenlik sertifikaları ilköğretim fen bilgisi öğretmeni eğitimi ilköğretim matematik öğretmeni eğitimi
Journal Section | Makaleler |
---|---|
Authors | |
Publication Date | August 6, 2016 |
Submission Date | October 31, 2015 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 12 Issue: 4 |