de incelenmiştir. Buna göre adayların öğretmenlik uygulaması öncesinde öğretim bilgi ve becerisi konusunda kendilerini büyük oranda yeterli olarak algıladıkları görülmektedir. Araştırmacıya göre öğretim bilgi ve becerilerine ilişkin olarak aday- ların uygulama öncesinde kendilerini “oldukça yeterli” olarak algılamamaları aday- ların eğitim – öğretim yeterlikleri konusunda eksiklikleri olduğunu düşündüklerini göstermektedir (s. 180). Araştırmada öğretmenlik uygulaması sonrasında adayların oldukça yeterli olduklarını düşündükleri yeterlik maddelerinin sayısında artma olduğu, kısmen yeterli olduklarını düşündükleri yeterlik maddelerindeyse azalma olduğu görülmüştür. Akyürek bu durumu “öğretmenlik uygulamasının adayların
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 29 Issue: 1 |