-
Bu çalışmada, ülkemizdeki 5 devlet üniversitesinin fizik öğretmenliği programlarında bulunan “fizik, fizik eğitimi, genel eğitim bilimleri, genel kültür ve yan alan” derslerinin her bir döneme ait kredileri karşılaştırılmış ve eğitim ve fen-edebiyat fakültelerinde yürütülme modelleri tartışılmıştır. Çalışmadan elde edilen bulgular fizik öğretmenliği programlarında tam bir birlik ve uyumun olmadığını göstermiştir. Bu noktadan hareketle fizik öğretmenliği programlarında birlik ve uyumu sağlamak amacıyla anabilim dalı başkanlarının ya da temsilcilerinin katılacağı bir çalıştayın yapılması önerilmiştir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 1, 2009 |
Submission Date | September 10, 2014 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 8 Issue: 29 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.