Rekabet ortamında başarılı olmak isteyen işletmelerin
yöneticileri, çevresel değişimleri ve yenilikleri gözlemek, adaptasyon
konusundaki genel gidişatı sistematik olarak öngörmek durumundadırlar. Bu
amaçla stratejik planlamadan yararlanılmakta, amaç ve yöntemler açık ve net
olarak belirlenmektedir. Pazarlama açısından yeni bir bakış açısı getiren
bütünleşik pazarlama iletişimi çabalarında da stratejik planlama üzerinde
önemle durulmakta ve bu doğrultuda hedef kitlelerle doğru ve zamanında iletişim
kurulabilmesi sağlanmaktadır. Bu çalışmada bütünleşik pazarlama iletişimi, stratejik
planlama kavramı ve süreci açıklanarak, bütünleşik pazarlama iletişimindeki
önemi aktarılmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | February 15, 2007 |
Submission Date | January 2, 2007 |
Published in Issue | Year 2007 Issue: 2 |