BibTex RIS Cite

HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI

Year 1995, Volume: 9 Issue: 36, 125 - 127, 26.08.2015

Abstract

Hem§irelik insana hizmet veren bin;ok meslek grubu arasmda yok iinemli bir konuma sahiptir. Bu onemli konuma sahip olmas1 da meslegin hastaltkta ve saghkta, bireyin, ailenin ve  toplumun saghguu koruma ve ylikseltme hedef ve amacuu  glitmesinden  kaynaklanmaktad1r.

 

insanlarla ileti§imin 9ok yogun ya§and1g1 bir meslek olan hem§irelikte, ld§ileraras1 bir ili§ki siiz konusudur. Hem§ire bu  etkile§im  dogrultusunda hastasm1 tan1makta, onun sorunlan111 saptamakta ve bu  sonmlann 9iiziimlenmesine yiinelik gereksinimleri belirleyerek buna uygun bir baknn uygulamaktad!f.

Year 1995, Volume: 9 Issue: 36, 125 - 127, 26.08.2015

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language English
Journal Section Reviews
Authors

Dilek Özdemir This is me

Publication Date August 26, 2015
Published in Issue Year 1995 Volume: 9 Issue: 36

Cite

APA Özdemir, D. (2015). HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI. Florence Nightingale Journal of Nursing, 9(36), 125-127.
AMA Özdemir D. HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI. Florence Nightingale Journal of Nursing. September 2015;9(36):125-127.
Chicago Özdemir, Dilek. “HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI”. Florence Nightingale Journal of Nursing 9, no. 36 (September 2015): 125-27.
EndNote Özdemir D (September 1, 2015) HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI. Florence Nightingale Journal of Nursing 9 36 125–127.
IEEE D. Özdemir, “HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI”, Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 9, no. 36, pp. 125–127, 2015.
ISNAD Özdemir, Dilek. “HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI”. Florence Nightingale Journal of Nursing 9/36 (September 2015), 125-127.
JAMA Özdemir D. HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;9:125–127.
MLA Özdemir, Dilek. “HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI”. Florence Nightingale Journal of Nursing, vol. 9, no. 36, 2015, pp. 125-7.
Vancouver Özdemir D. HEMŞiRELiK EĞiTiMi VE SORUNLARI. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;9(36):125-7.