Research Article
BibTex RIS Cite

Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medya’nın Rolü

Year 2019, , 723 - 738, 31.12.2019
https://doi.org/10.32958/gastoria.585444

Abstract

ÖZET

Sürdürülebilir
turizm hareketlerinin en önemli faaliyetlerinden biri olan kırsal turizm; yoğun
şehir hayatından bunalmış turistlerin tarımsal alanlarda çeşitli etkinlikler gerçekleştirmesi
ile oluşmaktadır. Bu oluşum öncesinde turizm endüstrisinin birçok alanında
olduğu gibi teknoloji çok büyük bir rol oynamaktadır. Özellikle günümüzde
yüksek oranda kullanılan akıllı telefonlar ve sosyal medya uygulamaları ile
turistler faaliyetleri öncesi birçok araştırma yapmakta, bu doğrultuda hareket
etmektedir. Bu bağlamda sosyal medya uygulamalarının kırsal turizm destinasyon
tanıtımı ve turistlerin karar verme süreçlerine önemli bir katkı sağlayacağı
düşünülmektedir.



Bu çalışma, kırsal turizmin yaygınlaşmasında sosyal medyanın rolünü
ortaya koymak amacıyla hazırlanmıştır. Sosyal medyanın destinasyon
tanıtımındaki rolünü belirlemek için, Karadeniz’in Ayder Yaylası ile Akdeniz’in
Namrun yaylasına ait Facebook, Twitter ve Instagram hesapları 14 ifadenin yer
aldığı bir tablo ile karşılaştırılmıştır. Karşılaştırmadan elde edilen veriler
incelenerek bir içerik analizi çalışması yapılmıştır. Yapılan içerik analizi,
sosyal medyanın kırsal turizm tanıtımında önemli bir rol oynadığını ve
turistlerin plan yaparken bu teknolojik araçtan büyük ölçüde faydalandıklarını
ortaya koymuştur. Sonuç olarak, kırsal turizm faaliyeti gösteren
destinasyonların sosyal medya üzerinde resmi olarak sayfalar oluştuma ve aktif
bir şekilde paylaşım yapmalarının
destinasyon
ve bünyesinde bulunan örgütler açısından olumlu bir sonuç ortaya çıkaracağı
öngörülmektedir.

ABSTRACT

Rural tourism, which is one of the most important activities
of sustainable tourism movements; overwhelmed by the busy city life of tourists
in a variety of activities occur in the field. Prior to this formation,
technology plays a major role as in many areas of the tourism industry.
Especially with the smart phones and social media applications which are highly
used today, tourists do a lot of research before the activity and act in this
direction. In this context, it is thought that social media applications will
contribute to the promotion of rural tourism destinations and decision-making
processes of tourists.





This study has been prepared to reveal the role of social
media in the spread of rural tourism. In order to determine the role of social
media in the promotion of destinations, the Facebook, Twitter and Instagram
accounts of Ayder Plateau of the Black Sea and Namrun Plateau of the
Mediterranean were compared with a table of 14 statements. A content analysis
study was conducted by examining the data obtained from the comparison. The
content analysis showed that social media plays an important role in the
promotion of rural tourism and that tourists benefit greatly from this
technological tool when planning. As a result, it is foreseen that the destination
of rural tourism activities to form official pages on social media and to
actively share it will produce a positive result for the destinations and the
organizations within it.

References

  • Aktan, E. & Koçyiğit, M. (2016). Sosyal Medya’nın turizm faaliyetlerindeki rolü üzerine teorik bir inceleme. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 62-73.
  • Atatürk Üniversitesi (2008) “Doğu Anadolu Turizmi Geliştirme (DATUR) Proje Belgesi”
  • Ayaz, N., Yeşiltaş, M., & Türkmen, F. (2012). Turizm eğitimi alan öğrencilerin kırsal turizme bakış açıları ve algıları üzerine bir araştırma. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2012(1), 103-112.
  • Aydın, O. (2012). AB'de kırsal turizmde ilk 5 ülke ve Türkiye'de kırsal turizm. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2012(2), 39-46.
  • Aytüre, S. (2013). Avrupa Birliği’nde kırsal turizm politikası ve Aksaray’da uygulanabilirliği. Aksaray Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(1), 7-23.Baloglu, S., & Pekcan, Y. A. (2006). The website design and Internet site marketing practices of upscale and luxury hotels in Turkey. Tourism Management, 27(1), 171-176.
  • Battallar, Z., & Cömert, M. (2015). Tüketicilerin tercihlerinde sosyal medyadaki reklamların etkisi. Turizm Akademik Dergisi, 2(1), 39-48. Buhalis, D. (1998). Strategic use of informationtechnologies in the Tourism industry. Tourism Management, 19(5), 409-421.
  • Buhalis, D., & Law, R. (2008). Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the Internet—The state of eTourism research. Tourism Management, 29(4), 609-623.
  • Bursa Unesco Derneği (1998). “Cumalıkızık Koruma ve Yaşatma Projesi”
  • Cozac, E. (2012): The importance of rural tourism development in rural communities, in Fascucula: Ecotoxicologie, Zootehnie şi Tehnologii de Industrie Alimentară, 19–22, Analele Universităţii din Oradea, Oradea, Romania, (available at: http://protmed.uoradea.ro/facultate/anale/ecotox_zooteh_ind_ alim/2012A/imapa/07.Cozac%20Elena.pdf)
  • Çeken, H., Karadağ, L., & Dalgın, T. (2007). Kırsal kalkınmada yeni bir yaklaşım kırsal turizm ve Türkiye’ye yönelik teorik bir çalışma.Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, 8(1), 1-14
  • Çeken, H., Uçar, M., & Dalgın, T. (2012). Kırsal turizmin gelişimi konusunda yerel halkın algıları: Fethiye yöresi örneği. Turar Turizm & Araştırma Dergisi, 1(1), 4-28.
  • Çelik, S., Coşkun, E., & Öztürk, E. (2013). Şehri Nuh’un (Şırnak) kırsal turizm açısından değerlendirilmesi. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi, (2), 21-28.
  • Dimitrovski, D. D.,Todorović, A. T., &Valjarević, A. D. (2012). Ruraltourismandregionaldevelopment: Case study of development of rural tourism in theregion of Gruţa, Serbia. ProcediaEnvironmentalSciences, 14, 288-297.
  • Drăgulănescu, I. V., & Druţu, M. (2012). “Rural tourism for local economic development” International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences, 2(1), 196–203.
  • Drăgulănescu, I. V.,&Druţu, M. (2012). Ruraltourismforlocaleconomicdevelopment. International Journal of AcademicResearch in Accounting, Finance and Management Sciences, 2(1), 196-203.
  • Eröz, S. S., & Doğdubay, M. (2012). Turistik ürün tercihinde sosyal medyanın rolü ve etik ilişkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 27(1).
  • Eryılmaz, B.,& Zengin, B. (2014). Butik otel işletmelerinin sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme: Facebook örneği. Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4(2), 42-59.
  • Friedman, Z. (2018). How tomeasuretheeffectiveness of a social media campaign. Erişim Tarihi: 23.01.2018 https://powerdigitalmarketing.com/blog/measure-effectiveness-social-media-campaign/Ip, C.,Leung, R., &Law, R. (2011). Progressanddevelopment of informationandcommunicationtechnologies in hospitality. International journal of contemporaryhospitalitymanagement, 23(4), 533-551.
  • Irshad, h. (2010). Ruraltourism–an overview. Rural development division, government of alberta, canada.
  • Karacan, S., Karacan, E. & Güngör, Y. (2016). Kırsal turizm ve alternatif kırsal turizm hizmetleri.5. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu ve I. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 22-23.
  • Kasavana, M. L., Nusair, K., & Teodosic, K. (2010). Online social networking: redefining the human web. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 1(1), 68-82.
  • Kiper, T. (2006). Safranbolu Yörükköyü peyzaj potansiyelinin kırsal turizm açısından değerlendirilmesi.(Yayınlanmamış Doktora Tezi). Ankara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Koca, H. (1995). Gözne'de yayla turizmi. Doğu Coğrafya Dergisi, 1(1).
  • Kodaş, D., &Eröz, S. S. (2012). Kırsal turizm ile kültürel turizmin bütünleşmesi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2012(1), 169-174.
  • Kuşat, N. (2016). “The Role Of Rural Tourısm in Rural Development: The Case Of Turkey” Journal of Economics and Administrative Sciences- (17),(2) 11-21
  • Leung, D., Law, R., Van Hoof, H., & Buhalis, D. (2013). Social media in tourism and hospitality: A literature review. Journal of Travel & Tourism Marketing, 30(1-2), 3-22.
  • Leung, L. R., Ringler, T., Collins, W. D., Taylor, M., & Ashfaq, M. (2013). A hierarchical evaluation of regional climate simulations. Eos, Transactions American Geophysical Union, 94(34), 297-298.
  • LikeableLocal (2015). The 5 step social media evaluation. Erişim Tarihi: 11.09.2015 https://www.socialmediatoday.com/news/the-5-step-social-media-evaluation/453053/
  • Minazzi, R. (2015). Socialmediamarketing in tourismandhospitality.Springer.
  • Morgül, Ş. M. (2006). Trakya Bölgesinde kırsal turizm potansiyelinin değerlendirilmesine ilişkin analiz: Kırklareli örneği. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Edirne.
  • Neumeier, S., & Pollermann, K. (2014). Rural tourism as promoter of rural development–prospects and limitations: case study findings from a pilot projectpromoting village tourism. European Countryside, 6(4), 270-296.
  • Olsina, L., Lafuente, G., & Rossi, G. (2001). Specifying quality characteristics and attributes for websites. In Web Engineering(pp. 266-278). Springer, Berlin, Heidelberg.
  • Özçağlayan, M., & Çelik, R. (2014). Sosyal medyada kendini ifade, teşhir ve gözetim (Gözetimin Sayısal Bilgiyle Dönüşümü Üzerine Nitel Bir Çalışma). Dijital İletişim Etkisi Uluslararası Akademik Konferansı Bildiri Kitabı, 187-210.
  • Özçatalbaş, O. (2006). Türkiye’de kırsal turizm potansiyeli ve geliştirilmesi. Turizm ve Mimarlık Sempozyumu (28-29 Nisan), Bildiriler Kitabı, Antalya s, 272-278.
  • Pakurar, M. & Olah, J. (2008). Definition of Rural Tourism and Its Characteristics in the Northern Great Plain Region. Analele Universităţii din Oradea, Fascicula: Ecotoxicologie, Zootehnie şi Tehnologii de Industrie Alimentară, 7, 255-260
  • Pakurár, M., Oláh, J., & Nábrádi, A. (2012). New sources of employment to promote the wealth-generating capacity of rural communities. APSTRACT: Applied Studies in Agribusiness and Commerce, 6(1033-2016-84100), 15.
  • Pırnar, İ. (2005). Turizm endüstrisinde e-ticaret. Ekonomik ve sosyal araştırmalar dergisi,1: 28-55
  • Podovac, M. & Tončev, M. J. (2018). “The ımportance of sustaınable rural tourısm development in serbıa” ınternatıonal scıentıfıc conference on ıct and e-busıness related research
  • Raudeliūnienė, J., Davidavičienė, V., Tvaronavičienė, M., & Jonuška, L. (2018). Evaluation of advertising campaigns on social media networks. Sustainability, 10(4), 973.
  • Richards, G., & Hall, D. (Eds.). (2003). Tourism and sustainable community development (Vol. 7). Psychology Press. Selvi, M. S., & Demirer, D. (2012). Ekolojik tatil çiftliklerinin TATUTA projesi deneyimine ilişkin örnek olay incelemesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 23(2).
  • Sharpley, R. (2002). Rural tourism and the challenge of tourism diversification: the case of Cyprus. Tourism Management, 23(3), 233-244.
  • Soykan, F. (2003). Kırsal turizm ve Türkiye turizmi için önemi. Ege Coğrafya Dergisi, 12(1).
  • Tchetchik, A., A. Fleischer, and I. Finkelshtain. (2006). “Rural Tourism: Development, Public Intervention and lessons from the Israeli experience”, [online] Discussion Paper No. 12.06. http://departments.agri.huji.ac.il/ economics/en/publications/discussion_papers/2006/ index.htm,.
  • Ün, E., Tutar, F., Tutar, E., & Erkan, Ç. (2012). Ekonomik kalkınmada kırsal turizmin rolü: Türkiye örneği. In International Conference On Eurasian Economies (345-350).
  • Wilson, S., Fesenmaier, D. R., Fesenmaier, J., & Van Es, J. C. (2001). Factors for success in rural tourism development. Journal of Travel Research, 40(2), 132-138.
Year 2019, , 723 - 738, 31.12.2019
https://doi.org/10.32958/gastoria.585444

Abstract

References

  • Aktan, E. & Koçyiğit, M. (2016). Sosyal Medya’nın turizm faaliyetlerindeki rolü üzerine teorik bir inceleme. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 62-73.
  • Atatürk Üniversitesi (2008) “Doğu Anadolu Turizmi Geliştirme (DATUR) Proje Belgesi”
  • Ayaz, N., Yeşiltaş, M., & Türkmen, F. (2012). Turizm eğitimi alan öğrencilerin kırsal turizme bakış açıları ve algıları üzerine bir araştırma. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2012(1), 103-112.
  • Aydın, O. (2012). AB'de kırsal turizmde ilk 5 ülke ve Türkiye'de kırsal turizm. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2012(2), 39-46.
  • Aytüre, S. (2013). Avrupa Birliği’nde kırsal turizm politikası ve Aksaray’da uygulanabilirliği. Aksaray Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(1), 7-23.Baloglu, S., & Pekcan, Y. A. (2006). The website design and Internet site marketing practices of upscale and luxury hotels in Turkey. Tourism Management, 27(1), 171-176.
  • Battallar, Z., & Cömert, M. (2015). Tüketicilerin tercihlerinde sosyal medyadaki reklamların etkisi. Turizm Akademik Dergisi, 2(1), 39-48. Buhalis, D. (1998). Strategic use of informationtechnologies in the Tourism industry. Tourism Management, 19(5), 409-421.
  • Buhalis, D., & Law, R. (2008). Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the Internet—The state of eTourism research. Tourism Management, 29(4), 609-623.
  • Bursa Unesco Derneği (1998). “Cumalıkızık Koruma ve Yaşatma Projesi”
  • Cozac, E. (2012): The importance of rural tourism development in rural communities, in Fascucula: Ecotoxicologie, Zootehnie şi Tehnologii de Industrie Alimentară, 19–22, Analele Universităţii din Oradea, Oradea, Romania, (available at: http://protmed.uoradea.ro/facultate/anale/ecotox_zooteh_ind_ alim/2012A/imapa/07.Cozac%20Elena.pdf)
  • Çeken, H., Karadağ, L., & Dalgın, T. (2007). Kırsal kalkınmada yeni bir yaklaşım kırsal turizm ve Türkiye’ye yönelik teorik bir çalışma.Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, 8(1), 1-14
  • Çeken, H., Uçar, M., & Dalgın, T. (2012). Kırsal turizmin gelişimi konusunda yerel halkın algıları: Fethiye yöresi örneği. Turar Turizm & Araştırma Dergisi, 1(1), 4-28.
  • Çelik, S., Coşkun, E., & Öztürk, E. (2013). Şehri Nuh’un (Şırnak) kırsal turizm açısından değerlendirilmesi. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi, (2), 21-28.
  • Dimitrovski, D. D.,Todorović, A. T., &Valjarević, A. D. (2012). Ruraltourismandregionaldevelopment: Case study of development of rural tourism in theregion of Gruţa, Serbia. ProcediaEnvironmentalSciences, 14, 288-297.
  • Drăgulănescu, I. V., & Druţu, M. (2012). “Rural tourism for local economic development” International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences, 2(1), 196–203.
  • Drăgulănescu, I. V.,&Druţu, M. (2012). Ruraltourismforlocaleconomicdevelopment. International Journal of AcademicResearch in Accounting, Finance and Management Sciences, 2(1), 196-203.
  • Eröz, S. S., & Doğdubay, M. (2012). Turistik ürün tercihinde sosyal medyanın rolü ve etik ilişkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 27(1).
  • Eryılmaz, B.,& Zengin, B. (2014). Butik otel işletmelerinin sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme: Facebook örneği. Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4(2), 42-59.
  • Friedman, Z. (2018). How tomeasuretheeffectiveness of a social media campaign. Erişim Tarihi: 23.01.2018 https://powerdigitalmarketing.com/blog/measure-effectiveness-social-media-campaign/Ip, C.,Leung, R., &Law, R. (2011). Progressanddevelopment of informationandcommunicationtechnologies in hospitality. International journal of contemporaryhospitalitymanagement, 23(4), 533-551.
  • Irshad, h. (2010). Ruraltourism–an overview. Rural development division, government of alberta, canada.
  • Karacan, S., Karacan, E. & Güngör, Y. (2016). Kırsal turizm ve alternatif kırsal turizm hizmetleri.5. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu ve I. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 22-23.
  • Kasavana, M. L., Nusair, K., & Teodosic, K. (2010). Online social networking: redefining the human web. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 1(1), 68-82.
  • Kiper, T. (2006). Safranbolu Yörükköyü peyzaj potansiyelinin kırsal turizm açısından değerlendirilmesi.(Yayınlanmamış Doktora Tezi). Ankara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Koca, H. (1995). Gözne'de yayla turizmi. Doğu Coğrafya Dergisi, 1(1).
  • Kodaş, D., &Eröz, S. S. (2012). Kırsal turizm ile kültürel turizmin bütünleşmesi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2012(1), 169-174.
  • Kuşat, N. (2016). “The Role Of Rural Tourısm in Rural Development: The Case Of Turkey” Journal of Economics and Administrative Sciences- (17),(2) 11-21
  • Leung, D., Law, R., Van Hoof, H., & Buhalis, D. (2013). Social media in tourism and hospitality: A literature review. Journal of Travel & Tourism Marketing, 30(1-2), 3-22.
  • Leung, L. R., Ringler, T., Collins, W. D., Taylor, M., & Ashfaq, M. (2013). A hierarchical evaluation of regional climate simulations. Eos, Transactions American Geophysical Union, 94(34), 297-298.
  • LikeableLocal (2015). The 5 step social media evaluation. Erişim Tarihi: 11.09.2015 https://www.socialmediatoday.com/news/the-5-step-social-media-evaluation/453053/
  • Minazzi, R. (2015). Socialmediamarketing in tourismandhospitality.Springer.
  • Morgül, Ş. M. (2006). Trakya Bölgesinde kırsal turizm potansiyelinin değerlendirilmesine ilişkin analiz: Kırklareli örneği. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Edirne.
  • Neumeier, S., & Pollermann, K. (2014). Rural tourism as promoter of rural development–prospects and limitations: case study findings from a pilot projectpromoting village tourism. European Countryside, 6(4), 270-296.
  • Olsina, L., Lafuente, G., & Rossi, G. (2001). Specifying quality characteristics and attributes for websites. In Web Engineering(pp. 266-278). Springer, Berlin, Heidelberg.
  • Özçağlayan, M., & Çelik, R. (2014). Sosyal medyada kendini ifade, teşhir ve gözetim (Gözetimin Sayısal Bilgiyle Dönüşümü Üzerine Nitel Bir Çalışma). Dijital İletişim Etkisi Uluslararası Akademik Konferansı Bildiri Kitabı, 187-210.
  • Özçatalbaş, O. (2006). Türkiye’de kırsal turizm potansiyeli ve geliştirilmesi. Turizm ve Mimarlık Sempozyumu (28-29 Nisan), Bildiriler Kitabı, Antalya s, 272-278.
  • Pakurar, M. & Olah, J. (2008). Definition of Rural Tourism and Its Characteristics in the Northern Great Plain Region. Analele Universităţii din Oradea, Fascicula: Ecotoxicologie, Zootehnie şi Tehnologii de Industrie Alimentară, 7, 255-260
  • Pakurár, M., Oláh, J., & Nábrádi, A. (2012). New sources of employment to promote the wealth-generating capacity of rural communities. APSTRACT: Applied Studies in Agribusiness and Commerce, 6(1033-2016-84100), 15.
  • Pırnar, İ. (2005). Turizm endüstrisinde e-ticaret. Ekonomik ve sosyal araştırmalar dergisi,1: 28-55
  • Podovac, M. & Tončev, M. J. (2018). “The ımportance of sustaınable rural tourısm development in serbıa” ınternatıonal scıentıfıc conference on ıct and e-busıness related research
  • Raudeliūnienė, J., Davidavičienė, V., Tvaronavičienė, M., & Jonuška, L. (2018). Evaluation of advertising campaigns on social media networks. Sustainability, 10(4), 973.
  • Richards, G., & Hall, D. (Eds.). (2003). Tourism and sustainable community development (Vol. 7). Psychology Press. Selvi, M. S., & Demirer, D. (2012). Ekolojik tatil çiftliklerinin TATUTA projesi deneyimine ilişkin örnek olay incelemesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 23(2).
  • Sharpley, R. (2002). Rural tourism and the challenge of tourism diversification: the case of Cyprus. Tourism Management, 23(3), 233-244.
  • Soykan, F. (2003). Kırsal turizm ve Türkiye turizmi için önemi. Ege Coğrafya Dergisi, 12(1).
  • Tchetchik, A., A. Fleischer, and I. Finkelshtain. (2006). “Rural Tourism: Development, Public Intervention and lessons from the Israeli experience”, [online] Discussion Paper No. 12.06. http://departments.agri.huji.ac.il/ economics/en/publications/discussion_papers/2006/ index.htm,.
  • Ün, E., Tutar, F., Tutar, E., & Erkan, Ç. (2012). Ekonomik kalkınmada kırsal turizmin rolü: Türkiye örneği. In International Conference On Eurasian Economies (345-350).
  • Wilson, S., Fesenmaier, D. R., Fesenmaier, J., & Van Es, J. C. (2001). Factors for success in rural tourism development. Journal of Travel Research, 40(2), 132-138.
There are 45 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Sarp Tahsin Kumlu 0000-0002-8350-3329

Hande Altıntaş 0000-0002-0409-1005

Emrah Özkul This is me 0000-0002-7938-6916

Publication Date December 31, 2019
Submission Date July 1, 2019
Acceptance Date December 26, 2019
Published in Issue Year 2019

Cite

APA Kumlu, S. T., Altıntaş, H., & Özkul, E. (2019). Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medya’nın Rolü. Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research, 3(4), 723-738. https://doi.org/10.32958/gastoria.585444