Tüm üretici sektörlerde olduğu gibi yaş meyve üretiminin arttırılması iç ve dış pazarlama olanakları ile çok yakından ilgilidir. Üretici, ürünlerinin gerek iç ve gerekse dış pazarlarda kolaylıkla uygun fiyatlarla satabileceğini gördüğü anda üretimi arttırmak amacı ile tüm teknik olanaklardan yararlanmak için hiçbir özveriden kaçınmayacağı bir gerçektir. Çok yıllık bitkiler olan yaş meyve üretiminde özellikle bu dengenin çok iyi kurulması gerekir.
Tüm üretici sektörlerde olduğu gibi yaş meyve üretiminin arttırılması iç ve dış pazarlama olanakları ile çok yakından ilgilidir. Üretici, ürünlerinin gerek iç ve gerekse dış pazarlarda kolaylıkla uygun fiyatlarla satabileceğini gördüğü anda üretimi arttırmak amacı ile tüm teknik olanaklardan yararlanmak için hiçbir özveriden kaçınmayacağı bir gerçektir. Çok yıllık bitkiler olan yaş meyve üretiminde özellikle bu dengenin çok iyi kurulması gerekir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | February 1, 1982 |
Published in Issue | Year 1982 Volume: 7 Issue: 1 |