BibTex RIS Cite

Eğitsel Müdahale Yaklaşimi Olarak Sesbilgisel Farkindalik: Zihinsel Engelli Çocuklarda Okuma Becerilerine Etkileri

Year 2012, Volume: 42 Issue: 42, - , 01.06.2012

Abstract

Year 2012, Volume: 42 Issue: 42, - , 01.06.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Gözde Akoğlu This is me

Figen Turan This is me

Publication Date June 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 42 Issue: 42

Cite

APA Akoğlu, G., & Turan, F. (2012). Eğitsel Müdahale Yaklaşimi Olarak Sesbilgisel Farkindalik: Zihinsel Engelli Çocuklarda Okuma Becerilerine Etkileri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(42).