BibTex RIS Cite

BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFYA DERSİNDEKİ TUTUM VE BAŞARILARINA ETKİSİ

Year 2012, Volume: 42 Issue: 42, 380 - 393, 01.06.2012

Abstract

Bu çalışmanın amacı, beyin temelli öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının coğrafya dersindeki tutum ve başarılarına etkisini belirlemektir. Çalışma 2008-2009 yılı bahar döneminde Rize Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği programına devam eden 131 birinci sınıf öğrencisiyle yürütülmüştür. Veri toplama aracı olarak tutum ölçeği ve öz değerlendirme formu kullanılmıştır. Ayrıca açık uçlu sorulardan da faydalanılmıştır. Verilerin analizinde t testi ve içerik analizi kullanılmıştır. Tutum ölçeğinin ön test-son test tutum ortalamaları karşılaştırıldığında, istatistiksel olarak son test lehine anlamlı bir fark bulunmuştur (p

References

  • o
Year 2012, Volume: 42 Issue: 42, 380 - 393, 01.06.2012

Abstract

References

  • o
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Ayşegül Şeyihoğlu This is me

Seher Yarar Kaptan This is me

Publication Date June 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 42 Issue: 42

Cite

APA Şeyihoğlu, A., & Kaptan, S. Y. (2012). BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFYA DERSİNDEKİ TUTUM VE BAŞARILARINA ETKİSİ. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(42), 380-393.