BibTex RIS Cite

La Cognition Et Les Stratégies Cognitives Dans L’apprentissage Des Langues Etrangères

Year 2011, Volume: 40 Issue: 40, 44 - 56, 01.06.2011

Abstract

Yabanc dil ö renmek oldukça uzun ve karma k bir süreçtir. Dil ö renen ki i bu süreci kolaylarmak, zland rmak ve ba ar yla sonuçlanmas sa lamak için baz yabanc dil ö renme stratejileri kullanmalr. Bu çal mada,yabanc dil ö renme stratejilerinin bir çe idi olan bili sel stratejilerin kullangösterip göstermedi ini ve bu stratejilerin baz larFrans z Dili E itimi lisans program nda okuyan 4 ayr ssonuçlar 1, 2, 3, 4. sdeyi le, ö rencilerin bilgi düzeylerinin bili sel strateji kullanbili sel stratejilerin ö rencilerin ço unlu u taraf ndan di erlerinden daha çok kullan ldarac vazgeçilmez bir parças olan stratejileri do ru ve etkin biçimde kullanmay ö renmelerini sa lamak oldu unu hat rlatmak vevurgulamak istedik

Year 2011, Volume: 40 Issue: 40, 44 - 56, 01.06.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

İrem Onursal Ayırır This is me

Publication Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 40 Issue: 40

Cite

APA Ayırır, İ. O. (2011). La Cognition Et Les Stratégies Cognitives Dans L’apprentissage Des Langues Etrangères. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 44-56.