BibTex RIS Cite

Maggie Mcvay Lynch Öğrenme Stili Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanma Çalışması

Year 2011, Volume: 40 Issue: 40, 117 - 126, 01.06.2011

Abstract

Bu ararmada Maggie McVay Lynch Ö renme Stili Envanterinin dilsel e de erlik, geçerlik ve güvenirlikçal malar yap larak Türkiye ko ullar na adaptasyonu amaçlanmçe itli bölümlerinde lisans e itimlerine devam eden 668 ö renci (321 k z, 347 erkek) ile yürütülmü tür. Envanter 60 maddeli3’lü Likert tipindedir. Envanterin geçerlik çal malar kapsam nda kapsam ve yap geçerli i çal malar yap lmstili envanterinin kapsam geçerli i için uzman görü ü al nm , yap geçerli i ise faktör analizi ile saptanmgüvenirlik çal malar kapsam nda Cronbach Alpha katsayyöntemi kullan lmbelirlenmi tir. Envanterin madde toplam korelasyonlarsonucunda, Maggie McVay Lynch Ö renme Stili Envanterinin geçerli ve güvenilir bir ölçme arac oldu una kararverilmi tir. Ayr ca ara

Year 2011, Volume: 40 Issue: 40, 117 - 126, 01.06.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Gökhan Dağhan This is me

Buket Akkoyunlu This is me

Publication Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 40 Issue: 40

Cite

APA Dağhan, G., & Akkoyunlu, B. (2011). Maggie Mcvay Lynch Öğrenme Stili Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanma Çalışması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 117-126.