Bilgisayar ve beraberinde getirdi i teknolojilerin her geçen gün hayatzda daha çok yer almas , matematikitimini de etkilemi ve bu alana yönelik yaz mlar n geli tirilmesine neden olmu tur. Bilgisayar Cebiri Sistemleri (BCS) debu yaz mlar aras nda önemli bir yer tutmaktad r. BCS’nin e itim ortam ile dikkatli ekilde bütünle tirilmesi, ö renmeortamlar na olumlu katk lar sa layacakt r. Ancak bu bütünle tirme s ras nda dikkat edilmesi gereken en önemli nokta,rencilerden beklenen matematiksel becerilerin geli mesine katk da bulunmakt r. Bu beceriler, farkl ararmac lartaraf ndan dedersi kapsam ndaki Taylor polinomlar konusunda bir çal ma yapra haz rlayarak, bir matematik ö retmeni yeti tirmeprogram nda ö renim görmekte olan ö rencilerin, bir ö retim deneyi içerisinde BCS destekli ve -desteksiz sortamlar ndaki ö renci aktivitelerinde meydana gelen debütünle tirilen çal ma yapradestekli grupta yer alan ö rencilerin farkl gösterimleri daha çok kulland klar , elde ettikleri sonuçlara daha ele tirelbakt klar , yorumlama ve genelleme becerilerinin ön plana ç kt
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 40 Issue: 40 |