Okul yöneticisi ve ö retmenlerin görü lerine göre, resmi ve özel ilkö retim okullar nda, örgütsel zekâdüzeylerini belirlemek amac yla yap lan bu arailkö retim okulu yöneticisi ve ö retmen -resmi ilkö retim okullar ndan 380, özel ilkö retim okullar ndan 199- kat lmVeriler, Albrecht (2002) taraf ndan geli tirilen, “Örgütsel Zekân n Boyutlar Ölçe i” den uyarlanan, “ lkö retim OkullarÖrgütsel Zekâ Düzeyleri Ölçe i” kullan larak elde edilmi tir. Arakader, dede erlendirilen örgütsel zekâ düzeylerinin özel okullarda resmi okullara oranla daha yüksek alg landOkulda yapt klar görevlere göre örgütsel zekân n payla lan “kader” boyutu hariç, tüm boyutlar nda istatiksel olarakanlaml fark oldu u saptanmboyutlaralg
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 40 Issue: 40 |