BibTex RIS Cite

İlköğretim Okullarında Örgütsel Zekâ Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

Year 2011, Volume: 40 Issue: 40, 152 - 163, 01.06.2011

Abstract

Okul yöneticisi ve ö retmenlerin görü lerine göre, resmi ve özel ilkö retim okullar nda, örgütsel zekâdüzeylerini belirlemek amac yla yap lan bu arailkö retim okulu yöneticisi ve ö retmen -resmi ilkö retim okullar ndan 380, özel ilkö retim okullar ndan 199- kat lmVeriler, Albrecht (2002) taraf ndan geli tirilen, “Örgütsel Zekân n Boyutlar Ölçe i” den uyarlanan, “ lkö retim OkullarÖrgütsel Zekâ Düzeyleri Ölçe i” kullan larak elde edilmi tir. Arakader, dede erlendirilen örgütsel zekâ düzeylerinin özel okullarda resmi okullara oranla daha yüksek alg landOkulda yapt klar görevlere göre örgütsel zekân n payla lan “kader” boyutu hariç, tüm boyutlar nda istatiksel olarakanlaml fark oldu u saptanmboyutlaralg

Year 2011, Volume: 40 Issue: 40, 152 - 163, 01.06.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Özlem Oğuz Ekici This is me

Osman Titrek This is me

Publication Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 40 Issue: 40

Cite

APA Ekici, Ö. O., & Titrek, O. (2011). İlköğretim Okullarında Örgütsel Zekâ Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 152-163.