Bu çal man n amac , ö retmen adaylarn teknopedagojik e itime yönelik yeterlik düzeylerinin ve budüzeylerinin bilgi ve ileti im teknolojilerini (B T) kullan m düzeyleri açAra ndan farkl la ma durumunun belirlenmesidir.rman n kat mc lar, 2009-2010 ö retim y nda Türkiye’nin yedi farkl devlet üniversitesinde ö renim gören 3105retmen aday olu turmaktad r. Ararmada verilerin toplanmas nda “Teknopedagojik E itime Yönelik Yeterlik Ölçe i” ve“Bilgi ve leti im Teknolojileri Kullan m Düzeyi Anketi” olmak üzere iki ayr veri toplama arac kullan lmelde edilen verilerin analizi sonucunda, ö retmen adaylardüzeyde gördükleri, teknopedagojik e itimin alt boyutlar nda ise s ras yla tasar m, uygulama ve etik boyutlar nda kendileriniileri düzeyde yeterli görürlerken, uzmanla ma boyutunda orta düzeyde yeterli gördükleri belirlenmi tir. Ayr ca, ö retmenadaylarara sunulmu tur
teknolojik pedagojik içerik bilgisi teknopedagojik bilgi teknopedagojik e itim bilgi ve ileti imteknolojileri B T entegrasyonu
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 40 Issue: 40 |