Bilindiği üzere yazma, dil eğitiminde önemli bir yere sahiptir. İngilizce Öğretmenliği bölümleri söz konusuolduğunda Yazma Becerileri dersi özellikle de İleri Yazma Becerileri dersi daha da büyük bir önem kazanmaktadır. Fakat bubölümler için uygun müfredatı bulmak kolay bir iş değildir. İleri Yazma Becerileri dersinin müfredatını oluşturmak için hemöğrenci hem de öğretmenlere görev düşmektedir. Her iki tarafında bu noktada katılımını sağlamak için araştırmacı, buçalışmada veri toplamada anketler kullanmıştır. Bu anketlerden elde edilen verilerden yola çıkılarak, İleri Yazma Becerileridersinin içeriği ve ders kitabı oluşturulmuştur. Kısacası, bu çalışma söz konusu dersin müfredatını oluşturmayı hedeflemiştir.Oluşturulan müfredatın İngilizce Öğretmenliği bölümlerinde kullanılması amaçlanmaktadır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2010 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 39 Issue: 39 |