Öğrenen desteğinin yüz yüze ortamda gerçekleştildiği akaemik danışmanlık dersleri Anadolu Üniversitesindeuzaktan eğitim sisteminin başlangıcından beri sürekliliğini ve önemini korumaktadır. Türkiye’deki çeşitli üniversitelerden alınandestekle gerçekleştirilen akademik danışmanlık dersleri 74 şehir merkezindeki önceden ayarlanmış dersliklerde, çalışma saatleridışında (hafta içi akşamları veya hafta sonları) öğretim elemanları ve öğrenenlerin bir araya gelmesiyle yürütülmektedir.Öğrenenler, öğretim elemanına danışarak, tartışarak, anlamadıkları konulara ilişkin sorular sorarak bu hizmettenyararlanmaktadırlar. Bu çalışmada, akademik danışmanlıkta öğreticiye ve öğrenme ortamına ilişkin öğrenen tutumlarıaraştırılmıştır. Bulgular, akademik danışmanlık derslerine katılanların, öğretim elemanı ve ortama ilişkin pozitif tutumlara sahipolduklarını göstermektedir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2010 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 39 Issue: 39 |