BibTex RIS Cite

KÜRESELLEŞMENİN SOSYAL BOYUTUNUN HİZMET İÇİ EĞİTİME YANSIMASINA YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Year 2009, Volume: 36 Issue: 36, 20 - 31, 01.06.2009

References

  • Akçay, R. C. (2003). Küreselleşme, eğitimsel yoksunluk ve yetişldn eğitimi. Ankara: Milli Eğitim Dergisi,] 59.
  • Arslanoğlu, RA. (2000). Bir kültürel karışım olarak küreselleşme. (Der. Keyman, E. F. ve Sarıbay, A.Y.) Global yerel eksende Türkiye (ss.331). Istanbul: Alfa Yayınları
  • Bakhtiari, S. (2006). Globalization and education: challenges and opportunities, International Business ve Economics Research Journal, 5, 2.
  • Balcı, A.(2004). Sosyal bilimlerde araştıma-yöntem, teknik ve ilkeler. Ankara: Pegem A Yaymcılık. 4. Baskı.
  • Cheng, Y. C. (2000). A CMI—triplization paradigm for reforming education in the new millenium. International Journal of Educational Management, 14, 4.
  • Cogbum, D. L. (2007). Globalization, knowledge, education and training in the information age. Retrieved Nov.16., 2007, from http:/lwww.unesco.org/webworldlinfoethics_2/eng/papers/paper_23 .htm
  • Çalışkan, E. (2007). Küreselleşme ve öğretmen. 04.04.2007 tarihinde http:l/egitisim.inonu.edu.tr/Engin-küresell.htm adresinden ahnmıştır.
  • Fidan, N.ve Erden, M. (1993). Eğitime giriş. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
  • Friedman, T. (2000). The lexus and the olive tree. New York: Anchor Books.
  • Gelekçi, C. (2003). Kürselleşme ve milli kültür. Yayımlanmamış Doktora Tezi, H. Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara
  • Giddens, A. (2002). Runaway world: how globalization is shaping our lives. London: Profile.
  • Haris, B., ve Bassent, W. (1969). In service education: A guide to better practice. ABD: Englewood Cliffs N.]. Prentice Hall. Inc.
  • Henry, M., Lingard, B., Rizvi, F., ve Taylor, S. (1999). Working with / against globalization in education. Journal of Education Policy, 14, 1.
  • Karakaş, M. (2006). Küreselleşne ve Türk kimliği. Ankara: Elips Kitap
  • Magsino, R. F. (2007). Globalization and education in the 21 st century. Encounters on Education, 8.
  • Malisa, M., Koetting, R., ve Radermacher, K. (2007). Critical theory, globalization and teacher education in a technocratic era, 37 th ASEFJIEEE Frontiers in Education Conference Paper.
  • Noddings, N. (2005). Places-based education to preserve the earth and its people. In Nell Noddings (eds), Education for Global Awareness. New York: Teachers College Press.
  • Naisbitt, J. (1994). Global paradox: The bigger the world economy the more powerŞzll its smallest players, New York: Warner Books.
  • Özyürek, L. (1981). Öğretmenlere yönelik hizmet içi eğitim programlarının etkinliği, Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayını, No: 102.
  • Rizvi, F, ve Lingard, B. (2000). Globalization and education: complexities and contingencies, Educational Theory, 50, 4.
  • Şenatalar, F. (1978). Personel yönetimi ve beşeri ilişkiler. İstanbul: İstanbul Üniversitesi Kitapevi.
  • Tavşancıl, E. (2002). Tutumların ölçülmesi ve SPSS ile veri analizi. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım Ltd. Şti.
  • Taymaz, H. (1997). Hizmet içi eğitim: kavramlar, ilkeler, yöntemler. Ankara: Pegem Yayınları
  • Tezcan M. (2002). Postmodern ve küresel toplumda eğitim. Ankara: Am Yaymcılık
  • Timur, T. (1996). Küreselleşme ve demokrasi krizi. Ankara: İmge Kitabevi
  • Toffler, A. (2008). Üçüncü dalga. (Çev. Selim Yeniçeri). İstanbul: Koridor Yay.
  • Yetim, N. (2004). Küresel üretim yapılanmasmda kültürel yamtlar: Ulusal-yerel?. Doğu-Batı Dergisi, 2.
Year 2009, Volume: 36 Issue: 36, 20 - 31, 01.06.2009

References

  • Akçay, R. C. (2003). Küreselleşme, eğitimsel yoksunluk ve yetişldn eğitimi. Ankara: Milli Eğitim Dergisi,] 59.
  • Arslanoğlu, RA. (2000). Bir kültürel karışım olarak küreselleşme. (Der. Keyman, E. F. ve Sarıbay, A.Y.) Global yerel eksende Türkiye (ss.331). Istanbul: Alfa Yayınları
  • Bakhtiari, S. (2006). Globalization and education: challenges and opportunities, International Business ve Economics Research Journal, 5, 2.
  • Balcı, A.(2004). Sosyal bilimlerde araştıma-yöntem, teknik ve ilkeler. Ankara: Pegem A Yaymcılık. 4. Baskı.
  • Cheng, Y. C. (2000). A CMI—triplization paradigm for reforming education in the new millenium. International Journal of Educational Management, 14, 4.
  • Cogbum, D. L. (2007). Globalization, knowledge, education and training in the information age. Retrieved Nov.16., 2007, from http:/lwww.unesco.org/webworldlinfoethics_2/eng/papers/paper_23 .htm
  • Çalışkan, E. (2007). Küreselleşme ve öğretmen. 04.04.2007 tarihinde http:l/egitisim.inonu.edu.tr/Engin-küresell.htm adresinden ahnmıştır.
  • Fidan, N.ve Erden, M. (1993). Eğitime giriş. Ankara: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
  • Friedman, T. (2000). The lexus and the olive tree. New York: Anchor Books.
  • Gelekçi, C. (2003). Kürselleşme ve milli kültür. Yayımlanmamış Doktora Tezi, H. Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara
  • Giddens, A. (2002). Runaway world: how globalization is shaping our lives. London: Profile.
  • Haris, B., ve Bassent, W. (1969). In service education: A guide to better practice. ABD: Englewood Cliffs N.]. Prentice Hall. Inc.
  • Henry, M., Lingard, B., Rizvi, F., ve Taylor, S. (1999). Working with / against globalization in education. Journal of Education Policy, 14, 1.
  • Karakaş, M. (2006). Küreselleşne ve Türk kimliği. Ankara: Elips Kitap
  • Magsino, R. F. (2007). Globalization and education in the 21 st century. Encounters on Education, 8.
  • Malisa, M., Koetting, R., ve Radermacher, K. (2007). Critical theory, globalization and teacher education in a technocratic era, 37 th ASEFJIEEE Frontiers in Education Conference Paper.
  • Noddings, N. (2005). Places-based education to preserve the earth and its people. In Nell Noddings (eds), Education for Global Awareness. New York: Teachers College Press.
  • Naisbitt, J. (1994). Global paradox: The bigger the world economy the more powerŞzll its smallest players, New York: Warner Books.
  • Özyürek, L. (1981). Öğretmenlere yönelik hizmet içi eğitim programlarının etkinliği, Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayını, No: 102.
  • Rizvi, F, ve Lingard, B. (2000). Globalization and education: complexities and contingencies, Educational Theory, 50, 4.
  • Şenatalar, F. (1978). Personel yönetimi ve beşeri ilişkiler. İstanbul: İstanbul Üniversitesi Kitapevi.
  • Tavşancıl, E. (2002). Tutumların ölçülmesi ve SPSS ile veri analizi. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım Ltd. Şti.
  • Taymaz, H. (1997). Hizmet içi eğitim: kavramlar, ilkeler, yöntemler. Ankara: Pegem Yayınları
  • Tezcan M. (2002). Postmodern ve küresel toplumda eğitim. Ankara: Am Yaymcılık
  • Timur, T. (1996). Küreselleşme ve demokrasi krizi. Ankara: İmge Kitabevi
  • Toffler, A. (2008). Üçüncü dalga. (Çev. Selim Yeniçeri). İstanbul: Koridor Yay.
  • Yetim, N. (2004). Küresel üretim yapılanmasmda kültürel yamtlar: Ulusal-yerel?. Doğu-Batı Dergisi, 2.
There are 27 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

NEŞE Aslan This is me

TUĞÇE Gül This is me

Publication Date June 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 36 Issue: 36

Cite

APA Aslan, N., & Gül, T. (2009). KÜRESELLEŞMENİN SOSYAL BOYUTUNUN HİZMET İÇİ EĞİTİME YANSIMASINA YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36(36), 20-31.